Hvordan får man booket multi-segmentreise hos SAS? Sas.no tilbyr bare hjemreise fra annen by, såvidt jeg kan se. Dette har irritert meg en stund, for jeg mener de hadde multi-city før.
Widerøe![]()
Eg har ikkje sjekka prisar endå, men tenkte å gjera BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO og/eller BGO-OSL-ARN-CPH-TXL-CPH-ARN-OSL-BGO hvis eg får det til.
Hei
Har funne ein bra og billig routing BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO, men strekket tur/retur Helsinki er med Blue1. Kan nokon da bekrefte at eg ikkje får det siste strekket som "t/r" i Bonus Challenge?
Jo, Blue1 telles som en SAS flight
Takk for kjappe svar. Har då booka BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO for 3000 kr og satsar på 3 t/r i tillegg til mine eksisterande og 32100 Eurobonuspoeng
(30000 Challenge, 1500 reise og AmEX 600 poeng)
FARE-FARE-FARE:
Var akkuratt på chat med sas
De sier de IKKE teller legs,and T/R ONLY.
her er kopi av samtalen.
Det er ikke nødvendigvis riktig. Husk at SAS chatten er kronisk ubrukelige og noen mestere i og gi uriktig informasjonen. Prøver man igjen med en annen agent kan svaret være motsatt
Det har de også sagt de to forrige gangene SAS hadde slike kampanjer - og begge de gangene har det vært legs...FARE-FARE-FARE:
Var akkuratt på chat med sas
De sier de IKKE teller legs,and T/R ONLY.
Hvilken VIP-tjeneste er dette?
SAS hadde akkurat en familie/vennekampanje.
Billettene ble solgt som "vip" med lavere pris
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.