Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvordan får man booket multi-segmentreise hos SAS? Sas.no tilbyr bare hjemreise fra annen by, såvidt jeg kan se. Dette har irritert meg en stund, for jeg mener de hadde multi-city før.
Widerøe![]()
Eg har ikkje sjekka prisar endå, men tenkte å gjera BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO og/eller BGO-OSL-ARN-CPH-TXL-CPH-ARN-OSL-BGO hvis eg får det til.
Hei
Har funne ein bra og billig routing BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO, men strekket tur/retur Helsinki er med Blue1. Kan nokon da bekrefte at eg ikkje får det siste strekket som "t/r" i Bonus Challenge?
Jo, Blue1 telles som en SAS flight
Takk for kjappe svar. Har då booka BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO for 3000 kr og satsar på 3 t/r i tillegg til mine eksisterande og 32100 Eurobonuspoeng
(30000 Challenge, 1500 reise og AmEX 600 poeng)
FARE-FARE-FARE:
Var akkuratt på chat med sas
De sier de IKKE teller legs,and T/R ONLY.
her er kopi av samtalen.
Det er ikke nødvendigvis riktig. Husk at SAS chatten er kronisk ubrukelige og noen mestere i og gi uriktig informasjonen. Prøver man igjen med en annen agent kan svaret være motsatt
Det har de også sagt de to forrige gangene SAS hadde slike kampanjer - og begge de gangene har det vært legs...FARE-FARE-FARE:
Var akkuratt på chat med sas
De sier de IKKE teller legs,and T/R ONLY.
Hvilken VIP-tjeneste er dette?
SAS hadde akkurat en familie/vennekampanje.
Billettene ble solgt som "vip" med lavere pris
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.