JanFredrikB
EBD
Re: Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)
Det billigste blir vel Norge Rundt med Widerøe?
Det billigste blir vel Norge Rundt med Widerøe?
Hei!
Ny på forumet
Kan dere hjelpe meg med et par milage run alternativer for å opprettholde gullkortet mitt? Er ny på det her, det er mildt sagt en jungel.
Har nå 30795 og har frem til 31Aug 2015 til å nå 45000 poeng
Eneste reise kjøpt i framtiden er en t/r Oslo/køben, er jo ikke så mye å hente der.
På forhånd takk!
Oslo - København - Berlin - Stockholm - Oslo i Plus, flere dager i august til 2485. Det gir 5630 poeng.
Hei!
Ny på forumet
Kan dere hjelpe meg med et par milage run alternativer for å opprettholde gullkortet mitt? Er ny på det her, det er mildt sagt en jungel.
Eneste reise kjøpt i framtiden er en t/r Oslo/køben, er jo ikke så mye å hente der.
På forhånd takk!
Oslo - København - Berlin - Stockholm - Oslo i Plus, flere dager i august til 2485. Det gir 5630 poeng.
Eller du tar en runde i Norge med Widerøe!
Www.wideroe.no/norgerundt
Hei!
Ny på forumet
På forhånd takk!
Takk! Hvordan booker man så mange destinasjoner på sas.no?
Daså, supert for info! Har kun vært der 1 gang!Takk for det, jeg skal 3x ALC før jul og 1x AGP!
![]()
Ser nå at jeg kan få tak i DUB t/r for ca 1300 kroner via Arn og CPH og for det en god slump poeng også. Det er jo 4 segment bare det for en tur. Men det er fortsatt ikke bra rate for poeng pr krone...
Hei, jeg startet på ny oppsamlingsperiode med EuroBonus i desember, så tenkte jeg skulle grinde litt for å komme meg kjapt til gullkort (jeg har sølv nå).
Hadde et par flights i desember, og så blir det 3 tur/retur i januar (2/6 flights Go, 4/6 flights Plus). Mest for å få 30'000 ekstrapoeng fra Eurobonus challange (som jeg satt på 3 tur/retur. Alle flights er SVG-OSL.
Men så regner jeg litt på det, og finner ut at dersom jeg skal holde oppe flyfrekvensen fremover blir det ganske dyrt i lengden. Rundt 50'000kr før jeg får gullkort.
Lurer på om det er noen som har tips til en raskere og billigere måte å skaffe seg gullkort på? Har hørt av Widerøe har noen sommerkampanjer med mange flights for en liten peng, men usikker på om det teller som flights for gullkort.
Mvh Amatøren
Hvis du er av den harde typen som virkelig liker å fly (i luksus) så kan du klare gullkort på en tur med Singapore Airlines i Business.
SVG-LHR-SIN-AKL-SIN-LHR-SVG. Du finner priser ned i 26.000kr og tar ca 60 timer tur/retur.
En tur gir 54.200 poeng. Det høres i utgangspunktet hel spinnvilt ut, men er faktisk ikke så dum måte å gjøre det på. :up:
Utregningen:
SVG-LHR: 2000
LHR-SIN: 13.600
SIN-AKL: 10.600
AKL-SIN: 10.600
SIN-LHR: 13.600
LHR-SVG: 2000
SVG-LHR-SIN-AKL-SIN-LHR-SVG. Du finner priser ned i 26.000kr og tar ca 60 timer tur/retur.
Utregningen:
SVG-LHR: 2000
LHR-SIN: 13.600
SIN-AKL: 10.600
AKL-SIN: 10.600
SIN-LHR: 13.600
LHR-SVG: 2000
Vil poengene være veldig annerledes dersom man flyr via CPH eller FRA fra OSL? Hvordan får jeg regnet ut dette selv før evt. bestilling?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.