Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Re: Den store 'Mileage Run'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Er det noen som har gjort den turn-arounden der nå? Jeg forstår ikke hvordan det skal gå. Eller gikk det å checke inn returen på internett?
Til de som mente det var umulig med Oslo -Faro - Oslo med stopover på 50 minutter. Jeg var ikke lengre en til utpå trappen, trakk litt frisk luft før jeg satte meg ned igjen for returen. Purseren ordnet det slik at en av fra ground sjekket meg inn. Null innsjekkingskø, null sikkerhetskontrollkø:) sitter på returen nå der jeg ble oppgradert til SAS Plus. Hadde forøvrig nesten 2 timer fremme i cockpit på vei nedover:)

Den store 'Mileage Run'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

En del snadder på SAS-salget som startet midnatt, bla. til Berlin. Nesten 3 poeng per krone ved EBG.

Får sjekke mer i morgen, sove først nå ;)

Den store 'Mileage Run'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Til de som mente det var umulig med Oslo -Faro - Oslo med stopover på 50 minutter. Jeg var ikke lengre en til utpå trappen, trakk litt frisk luft før jeg satte meg ned igjen for returen. Purseren ordnet det slik at en av fra ground sjekket meg inn. Null innsjekkingskø, null sikkerhetskontrollkø:) sitter på returen nå der jeg ble oppgradert til SAS Plus. Hadde forøvrig nesten 2 timer fremme i cockpit på vei nedover:)

Så konklusjonen er bli kompis med purser så ordner det seg:-). Sa du ifra da du gikk ombord?

Man kan få tur/retur BCN direkte fra Oslo for 1204,- flere dager i november ser jeg. Funker både for en dagstur og en langhelg, 4000 poeng (5000 med gullbonus).

Man kan få tur/retur BCN direkte fra Oslo for 1204,- flere dager i november ser jeg. Funker både for en dagstur og en langhelg, 4000 poeng (5000 med gullbonus).
Noen som har funnet noen "gullkorn" med utreise fra TRD på salget ?

Noen som har funnet noen "gullkorn" med utreise fra TRD på salget ?

1463,- TRD-PMI 10/11 = 5000 poeng på EBB
3687,- samma rute i wrap-klasse = 10000 poeng på EBB

Ca samma pris for BCN også i november.....
ALC er også greit priset i wrap - 3565 all inn, og da slipper du iallefall og bruke hele dagen. hjemme på Værnes kl.1915(perfekt til vorspielet ;) )

Prøver selv wrap-klasse til PMI onsdag morgen, hjem lørdag..

3400 NOK = 12500 poeng som EBG.

Bort-bort-bort fra regnet og et lite møte i solen gjør underverker. :)

Noen som vet om det er Lounge på PMI man kan benytte??

Kim

Palma er undervurdert som by-destinasjon. Det er fint å reise dit hele vinteren og selv en helgetur får man mye ut av.

Enig, Palma er faktisk en ganske hyggelig by, til tross for at den er midt i "syden". Enorme mengder tiggere og gatemusikanter midt i ferien, ellers ganske så bra.

1241,- for OSL-PMI-OSL lørdag 14/9 = 5000 poeng for EBG.

Jeg booket den akkurat, og jeg ser nå at prisen har økt noe. Jeg ser spørsmålet har blitt stilt før, men klarer ikke å se noe svar: Lar det seg gjennomføre rent praktisk på PMI med 50 minutter turnaround? Jeg har aldri vært på den flyplassen før.

Noen som vet om det er Lounge på PMI man kan benytte??
Når du har passert taxfree og Burger King tar du trappa til venstre ned en etasje. Ta deretter en 180-grader og du har inngangen til en ganske stusselig lounge til høyre. Brus, øl og kjeks var serveringen da jeg var der i sommer. Det skal være en lounge i terminal D som skal være noe bedre, men den hadde jeg ikke tid til å prøve. Ikke vet jeg om jeg hadde sluppet inn i den heller...

Er det noen bra segment run ut fra SVG/BGO til en god pris ? helst under 1500kr :)

Er det noen bra segment run ut fra SVG/BGO til en god pris ? helst under 1500kr :)

Min gode mann, du har lov til å sjekke selv også og dele dine erfaring med andre. Sharing is caring you know.

Sjekk Spania og Portugal destinasjoner, litt vanskelig å komme under 1500kr, men mest for penga vanligvis.

Min gode mann, du har lov til å sjekke selv også og dele dine erfaring med andre. Sharing is caring you know.

Har ikke sakt jeg ikke har skjekket selv... :) Men trenger tips! Har sett litt på Island.. ;)

Sjekk Spania og Portugal destinasjoner, litt vanskelig å komme under 1500kr, men mest for penga vanligvis.

Takk, skal se om jeg finner noe bra. Blir vel ikke mer en 4 flights... :)

Har ikke sakt jeg ikke har skjekket selv... :) Men trenger tips! Har sett litt på Island.. ;)

Takk, skal se om jeg finner noe bra. Blir vel ikke mer en 4 flights... :)

Om du er ute etter antall leg er ofte helsinki og øvrige finnland en god deal.

For de som reiser ut fra Stavanger. Fant en interessant milage-run til ALC. Lørdag 7. september.

lø 7 sep 2013
10:20 Stavanger, Stavanger 11:30 København, Kastrup
16:10 København, Kastrup 19:30 Alicante, Alicante

lø 7 sep 2013
21:05 Alicante, Alicante 00:30 +1 Stavanger, Stavanger

Totalt 1511.- i SAS Go som vil gi 4 500 poeng for Basic-medlemmer. Synd jeg jobber den dagen, ellers hadde jeg gått for den.

Kan gi deg svar om noen dager, prøver denne selv på lørdag :-)

Tvi-tvi! Selv har jeg endret fra PMI til LHR med goood tid før hjemreisen. Vi burde vel laget en oversikt over hvilke flyplasser som egner seg for MR...

Back