På WF.no finner du alternativer som ikke sas.no gir, blant annet med utreise kvelden i forveien fra TRD, og t/r FAO + tilbake til TRD samme dag. Kanskje i overkant for en mileage run, men det er greit å vite om hvis man likevel skal dit. Brukte det selv til ALC for et par uker siden, og fikk BGO-OSL-ALC t/r for 1700 kr.Supert tipssynd at jeg ikke kan benytte meg av det da jeg
må reise fra TRD og avgangen er 06.10 fra OSL![]()
Bare en heads up. Noen sommerdestinasjoner som f.eks FAO har KUN manuell innsjekk. Det er mao ord en dårlig ide å reise dit med retur samme dag.
Bare en heads up. Noen sommerdestinasjoner som f.eks FAO har KUN manuell innsjekk. Det er mao ord en dårlig ide å reise dit med retur samme dag.
Heisann!
Har booket en reise TRD - PMI (Mallorca), ned 21 Aug og hjem 24 Aug i Plus. (Møte der nede..)
Betalte for det kr 3600 T/R og opptjener da 12500 poeng som EB Gold!
Må sies å være en grei deal det..
Kim
Hei
Er det noen som noen gode tips på MR ut fra TRD?
Har akkurat flyttet nordover igjen og gjort trønder av meg, og slik status er nå så mangler jeg ca 8500 poeng for å beholde EBG enda et år.. så regner med å måtte ta et par turer innen inntjeningsperioden min avsluttes i nov 2013.
Anders
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.