Oslo-Faro-Oslo nå på søndag til 1.558,- i Go, eller 3.100,- i Pluss. Gir 5000/10.000 EBpoeng hvis EBG.
2 timer og 20 min. stopp i Faro.
Oslo-Faro-Oslo nå på søndag til 1.558,- i Go, eller 3.100,- i Pluss. Gir 5000/10.000 EBpoeng hvis EBG.
2 timer og 20 min. stopp i Faro.
Jag sitter på 1F dit och hem.
Någon som vet något om lounge på Faro?
Rekker man inn til byen for en kort lunch på den tiden?
Har ikke selv mulighet denne helgen, men ser at det er nesten samme pris neste søndag.
Hehe, så d var du som hadde tatt 1F
Er en 737-400, så du har fått det beste (økonomi)setet i Sas-flåten.
Jag sitter på 1F dit och hem.
Någon som vet något om lounge på Faro?
He he! Är det du som sitter bakom mig på 2F då?
Tvi-tvi! Selv har jeg endret fra PMI til LHR med goood tid før hjemreisen. Vi burde vel laget en oversikt over hvilke flyplasser som egner seg for MR...
Hei Flyer84!
Hyggelig å treffe deg på flyet fra PMI til OSL i dag! Var en god Milage-run for deg så jeg, "dragene" var hyggelige og ga deg teppe og pute.. hehe!
Kom meg hjem jeg også, forresten samme crew fra OSL-TRD, som fra PMI..
Ha en flott helg!
Kim
Mener det.
Kommer jeg meg opp søndag morgen tar jeg noen dager der nede.
Jag vaknade 08:00 på söndag och missade denna flygning. Fan.
Hei! Er ny på forumet her - og som EBS-medlem tenkte jeg det var på tide å ta noen grep for å komme meg opp på EBG. Har 13 enkeltreiser igjen for EBG som jeg må ta innen 30. nov 2013. Har dere noen tips til hvordan dette best kan gjøres? Tenkte innenriksreiser i Oslo, men kanskje det er noen andre bedre alternativer nedover i Europa?
Hei! Er ny på forumet her - og som EBS-medlem tenkte jeg det var på tide å ta noen grep for å komme meg opp på EBG. Har 13 enkeltreiser igjen for EBG som jeg må ta innen 30. nov 2013. Har dere noen tips til hvordan dette best kan gjøres? Tenkte innenriksreiser i Oslo, men kanskje det er noen andre bedre alternativer nedover i Europa?
T/R helsinki HEL via stockholm ARN gir 6 leg hver gang og fås ofte rimlig.
Du får fly B717 (blu1) som en bonus, etter min mening de mest komfortable flyene i SAS flåten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.