Stalltips hvis du er fotballinteressert - ta det over to dager og få med deg en Real Madrid-kamp på turen![]()
Er bra man har Schengen avtalen i sånne sammenhenger, prøv å overbevise immigrasjon i feks USA eller Australia at man er på en mileage run og bare skal være der i noen timer før man skal ut igjen... Er mange historier på Flyertalk om det...
Er bra man har Schengen avtalen i sånne sammenhenger, prøv å overbevise immigrasjon i feks USA eller Australia at man er på en mileage run og bare skal være der i noen timer før man skal ut igjen... Er mange historier på Flyertalk om det...
februar OSL-CPH-MXP-CPH-OSL 1546kr 5000poeng
februar OSL-CPH-MXP-CPH-OSL 1684kr 5000poeng
februar OSL-CPH-MAD-CPH-OSL 1603kr 6250 poeng
februar OSL-CPH-MXP-CPH-OSL 1546kr 5000poeng
februar OSL-CPH-MAD-CPH-OSL 1603kr 6250 poeng
februar OSL-CPH-MXP-CPH-OSL 1684kr 5000poeng
februar OSL-CPH-FCO-CPH-OSL 1603kr 5000 poeng
mars OSL-CPH-MAD-CPH-OSL 1603kr 6250 poeng
Ny kvalifiseringsperiode starter i februar for meg, så da var det greit å få en god start. Følgende ble bestilt:
En fin miks av 73G, 738, 320, 321 og MD80. Snart er MD'n borte, så greit å benytte sjansen. Eneste kjedelige var en del avganger 06:10, men det får man heller tåle.
Ny kvalifiseringsperiode starter i februar for meg, så da var det greit å få en god start. Følgende ble bestilt:
En fin miks av 73G, 738, 320, 321 og MD80. Snart er MD'n borte, så greit å benytte sjansen. Eneste kjedelige var en del avganger 06:10, men det får man heller tåle.
Hehe, herlig! Havner vel akkurat rett under gullkortet med det der? Litt av et reisemønster. Får du noe i helger, eller havner alt på ukedager?
Wow, dagsturer alt sammen - og samme maskin tilbake hver gang?
Man kan finne mye nyttig informasjon i ExpertFlyer eller KVS ToolSE-AER, det er en ganske god deal, spesielt hvis en kan kombinere det med ferie![]()
Imponerende å lese hvor dedikerte flere på forumet er på mileage runs og all kunnskapen som mange av dere besitter om ulike program og muligheter!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.