Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Re: Den store 'Mileage Run'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Ble vist en tur fra BGO-Roma-BGO i Mai for ca.264EUR.

Reise rute

BGO-CPH
CHP-ROMA
ROMA-CPH
CPH-BGO

4000 Poeng :-)

Tipser om denne annonsen på Finn. Er det ikke rundt 10.000 poeng til USA?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40261294
9200 poeng for OSL-CPH-IAD t/r uten EBG/EBS-bonus ifølge sas.no. Hadde det ikke vært for at jeg ikke "trenger" fler poeng akkurat nå (ny kvalifiseringsperiode begynner 01AUG13) så hadde jeg absolutt vurdert å slå til. Kan jo alltid kjøre en optiontown og så blir det ennå fler poeng hvis en har litt flaks.

Meget interessant den der. Ser også ut til å være en fin Optiontown-kandidat med høye bookingstall i Economy. Synd det ikke passer for meg.

Jeg sendte en mail til selger og håper den fortsatt er til salgs. Hadde egentlig planer om en NYC-tur den helgen, men billettene ble litt dyre. Denne derimot var jo råbillig.

EDIT: Da var billetten solgt til meg! Må bare finne en måte å komme meg til Lake George, NY fra DC på en grei måte.

Last edited:

Er det noen som har en ny rute som er billig ? prøver på segment run fra BGO/SVG ! :) gjerne under 1500-2000

Er det noen som har en ny rute som er billig ? prøver på segment run fra BGO/SVG ! :) gjerne under 1500-2000
BGO-OSL-KEF-OSL-BGO koster enkelte dager ca 1300,-, og gir 4000 poeng. Plus finner jeg for 3200,-, og det gir 8000 poeng. Har søkt på datoer i august og september.

Hm, er flere steder som har billig til KEF. Får t/r samme dag for 1400 på en rekke datoer i september fra Haugesund også.

et kjapt spørsmål:
visst jeg reiser fra TRD til HEL med mellomlanding i CPH eller OSL
hvor mange kvalifiserte flyginger blir det ?

TRD-OSL-HEL gir 2 legs
TRD-OSL-CPH-HEL gir 3 legs

et kjapt spørsmål:
visst jeg reiser fra TRD til HEL med mellomlanding i CPH eller OSL
hvor mange kvalifiserte flyginger blir det ?

Reis om ARN eine vegen og flyg med Braatens Regional og Saab 2000. Morsomare enn 737 til/frå OSL :)

Noe som ikke er noe poeng når det er snakk om milagerun

BGO-CPH-ATH koster fra ca 4500,- i Plus og gir 10 000 poeng. Kanskje ikke den aller beste MR-dealen, men hvis man likevel skal dit kan man få med en god del poeng og et par wraps. ;)

BGO-OSL-CPH-PMI t/r finner jeg for ca 4850 kr i Plus, gir 12 000 EB-poeng og 6 segmenter. Den krever dog 1 natt overnattning i PMI eller CPH, ellers hadde den vært perfekt. Prisen er for utresie i A og hjemreise i P, har ikke klart å finne A begge veier.

Lurer på om jeg skal ta en dagsturtur OSLO-PMI, trenger poeng. Holder det med 50min fra ankomst til avgang eller blir det knapt?

Noen som har tid og er snille å klare å finne minst en tur på minst 6 legs helst flere 24-25 juli? Makspris 4000 kr.

Back