• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Re: Den store 'Mileage Run'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Ble vist en tur fra BGO-Roma-BGO i Mai for ca.264EUR.

Reise rute

BGO-CPH
CHP-ROMA
ROMA-CPH
CPH-BGO

4000 Poeng :-)

Tipser om denne annonsen på Finn. Er det ikke rundt 10.000 poeng til USA?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40261294
9200 poeng for OSL-CPH-IAD t/r uten EBG/EBS-bonus ifølge sas.no. Hadde det ikke vært for at jeg ikke "trenger" fler poeng akkurat nå (ny kvalifiseringsperiode begynner 01AUG13) så hadde jeg absolutt vurdert å slå til. Kan jo alltid kjøre en optiontown og så blir det ennå fler poeng hvis en har litt flaks.

Meget interessant den der. Ser også ut til å være en fin Optiontown-kandidat med høye bookingstall i Economy. Synd det ikke passer for meg.

Jeg sendte en mail til selger og håper den fortsatt er til salgs. Hadde egentlig planer om en NYC-tur den helgen, men billettene ble litt dyre. Denne derimot var jo råbillig.

EDIT: Da var billetten solgt til meg! Må bare finne en måte å komme meg til Lake George, NY fra DC på en grei måte.

Last edited:

Er det noen som har en ny rute som er billig ? prøver på segment run fra BGO/SVG ! :) gjerne under 1500-2000

Er det noen som har en ny rute som er billig ? prøver på segment run fra BGO/SVG ! :) gjerne under 1500-2000
BGO-OSL-KEF-OSL-BGO koster enkelte dager ca 1300,-, og gir 4000 poeng. Plus finner jeg for 3200,-, og det gir 8000 poeng. Har søkt på datoer i august og september.

Hm, er flere steder som har billig til KEF. Får t/r samme dag for 1400 på en rekke datoer i september fra Haugesund også.

et kjapt spørsmål:
visst jeg reiser fra TRD til HEL med mellomlanding i CPH eller OSL
hvor mange kvalifiserte flyginger blir det ?

TRD-OSL-HEL gir 2 legs
TRD-OSL-CPH-HEL gir 3 legs

et kjapt spørsmål:
visst jeg reiser fra TRD til HEL med mellomlanding i CPH eller OSL
hvor mange kvalifiserte flyginger blir det ?

Reis om ARN eine vegen og flyg med Braatens Regional og Saab 2000. Morsomare enn 737 til/frå OSL :)

Noe som ikke er noe poeng når det er snakk om milagerun

BGO-CPH-ATH koster fra ca 4500,- i Plus og gir 10 000 poeng. Kanskje ikke den aller beste MR-dealen, men hvis man likevel skal dit kan man få med en god del poeng og et par wraps. ;)

BGO-OSL-CPH-PMI t/r finner jeg for ca 4850 kr i Plus, gir 12 000 EB-poeng og 6 segmenter. Den krever dog 1 natt overnattning i PMI eller CPH, ellers hadde den vært perfekt. Prisen er for utresie i A og hjemreise i P, har ikke klart å finne A begge veier.

Lurer på om jeg skal ta en dagsturtur OSLO-PMI, trenger poeng. Holder det med 50min fra ankomst til avgang eller blir det knapt?

Noen som har tid og er snille å klare å finne minst en tur på minst 6 legs helst flere 24-25 juli? Makspris 4000 kr.

Back