Etter hva jeg har skjønt skal det også besluttes evt. salg av STS og SAS Cargo i dag, men man snakker bare om mulig sykdomsstreik i SGS. Hvorfor? Har de ansatte i STS og SAS Cargo skjønt at de uansett vil ha en jobb å gå til, bare med nye eiere?
..har selv opplevd dette i IT bransjen og det var absolutt ikke noe positivt med det, for oss ble allt vaerre og innen 3 maaneder hadde vi alle funnet oss nye jobber.
..
Jeg har faktisk motsatt erfaring , også i ITbransjen siden -82
4-5 ganger siden 82' har jeg opplevd både deling, outsourcing insourcing, salg/kjøp , og alle ganger har man forstått at noe måtte gjøres og man får eiere som er focusert, har midler og stor organisasjon og man blir kansje endel av core biz ?
Når det er sagt, så er det ikke umulig at et annet herverende norskt flyselskap vil ta inn handlingstjenestene sine og gjøre det selv, det kan jo kanskje være mer interessant for mange fra SGS enn å jobbe for dårlige vilkår i et handlingsselskap.
Idag ja, men hur ser situationen ut om ett par år?
Idag ja, men hur ser situationen ut om ett par år?
Søk litt så finner du det aktuelle inlegget....Hvis det at jeg setter pris på ID billetter gjør meg "mildt sagt uintelligent", så kan jeg leve med det. Men for meg som reiser en tur/retur reise 2-3 ganger pr mnd, har det faktisk en del å si.
STS, SGS blir ikke solgt ifølge vg
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.