Curacao

bjornthans

Newcomer
Hei. jeg reiser til curacao på torsdagen med KLM. er det noen av dere som har noen erfaringe med leie av leilighet der, er det som på alle andre plasser der det finnes strender at det står x antall hotelltilbydere på flyplassen?

Hei! :-) Jeg reiser selv til Curacao på førstkommende søndag :)

Utifra det jeg har hørt fra kollegaer som har vært der før, skal visstnok utvalget på flyplassen være så som så.. Kanskje ikke det beste, men tror ikke du skal bekymre deg for og ikke finne en plass og overnatte, liksom :p Høysesong på cur starter ikke før sent juni ;)

okei:-) da satser jeg på at det fikses når jeg kommer dit. ja det stemmer at det er rolig sesong der nå. mue mulig derfor klm solgte ut business billetter til 50000 poeng T/R osl via Ams.

har du vært der før btw?

Ja, var nettopp det tilbudet vi og slo til på! Biz fra svg via ams.. :) Vi skal videre fra cur til aua samme dag som vi lander, skal ha 8 netter på aruba.. så skal vi ha 3 netter på curacao før vi flyr hjem igjen :)

Vært endel i karibien før, men ikke så langt "sør" før.. Enn du?

ja det var et bra tilbud det der :-) jeg skal over til isla margarita å kite noen dager så jeg må vel via caracas eller aua for å komme meg til pmw. hvilket flyselskap har dere skaffet til aua?

nei dette er så lang sør i karibien jeg har vært uten båt :-)

ahh, så kult! også på isla margarita, blir nok konge :D

vi flyr med 7I (Insel Air) mellom cur og aua, også på retur :)

Fått booket billetter til pmw enda?

ahh, så kult! også på isla margarita, blir nok konge :D

vi flyr med 7I (Insel Air) mellom cur og aua, også på retur :)

Fått booket billetter til pmw enda?

nei jeg har ikke booket noe enda. tenkte å ta det på øya når jeg kommer. skal dykke noen dager der først tenkte jeg før jeg reiser til coche. jeg kan bruke både avianca, avior og aserca til pmv via caracas.
hvilke priser landet dere på insel air?

ja, skal vel gå greit det! :)

vi havnet på 240 USD med utreise cur-aua (md83) og aua-cur (emb110) 8 dager senere. ikke så verst pris, det! :P

Back