Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Forstår jeg rett så forsvinner SE-RRI, LN-DYU, LN-DYT og LN-NGD på mandag?
Ingen problem å bruke FR24 for å få oversikt over hvor flyene befinner seg
Arlanda LN-LNJ
Kastrup LN-LNO, LN-LNL, LNU
Oslo G-CKOG, G-CKWA, G-CKWC, G-CKWF, G-CKWN, G-CKWU, LN-LNU, LN-LNN, LN-LNS, LN-LNT, LN-LNX
Gatwick G-CKWD
Prestwick LN-LNB, LN-LND, LN-LNH, LN-LNG, LN-LNA
Sola LN-LNP, LN-LNV, SE-RXZ, SE-RXM, G-CKWB, G-CKWE, G-CKWS, LN-LNRG-CKOF, G-CKWP, G-CKWT
Aktive er LN-LNF, LN-LNE, LN-LNI
Det skal være 4 ex-DY 789 i VCV:Så et bilde på Instagram som viste 2 787-9 ( visstnok ) lagret i VCV
Noen som vet hva som er statusen på den motorløse Dreamlineren som står på OSL fremdeles i Norwegian farger?
De skal vel til Nose på et tidspunkt.
De skal vel til Nose på et tidspunkt.
Er det ingen butikk å ha ett par 788 i DY-flåten for å bruke på belastede ruter om sommeren som de gjorde pre-covid?
Da må de starte på nytt med godkjenninger, crew og alt som ellers hører med. Dyrt.
Er vel som blir sagt her gunstig kun i sommermånedene. Er vel mer lønnsomt å få tak i flere 737 og fly dem. Noen som vet hva status er på LNE? Er det plukket ut motorer på den også?
Hvis DY på et hvis ønsker noen av disse tilbake kan man vel kjøre en form for lease fra Norse? Norse stiller med piloter og riktige papirer og godkjenninger og DY med kabin ellerno? Så kan man vel veksle litt på utfra sesong og behov igjennom året i forhold til hvor de brukes?
Men tviler på de kommer tilbake til DY, de kan lett fylle de opp til syden i sesong, men det hjelper ikke når flyene så bare bringer med seg kostnader de resterende 9 månedene. Da er det bedre å kjøre dobbel eller opptil trippel daglig som de gjør i dag.
Det må nok en svært gunstig power by the hour -avtale til og mye godsnakk fra leasingselskapene hvis disse skal komme tilbake til DY.
Noen som vet om der står en DY/NAI 787 i WAW. Synes jeg så noe som lignet veldig her om dagen
Ser det står en tjukkas i Norwegianfarger på OSL nå. Skal den til Norse?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.