hvorfor? er det virkelig vits å bruke ressurser og tid på denne jobben? Er det DY eller tyrkerne som er vrange her? DY fløy da rundt i et par uker med en maskin i fulle Turkish-farger tidligere i vår, og har da også gjort dette tidligere med blant annet AirBerlin...
Skjønner hvis maskinen antakeligvis ikke skal til Tyrkia lenger, men en klistrelapp over logoteksten på skroget hadde da holdt, i hvert fall til å begynne med.
Hvis du tenker på LN-NIB så ble den levert til DY i AB-farger, men lakkert om til DY-farger før den begynte å fly pax.
Kan ikke huske å ha sett noen «ex-NAX» maskiner som fløy rundt i TK/AnadoluJet-farger med pax i 2019/2020. Disse gikk vel ev. direkte til OSL for klargjøring/lagring før overlevering TK/AnadoluJet (Hvis vi ser bort fra LN-NGS, nå).
Forøvrig så har vel spesielt Norwegian erfaring med det å bruke «andre» flyselskaper sine fly på deres flyvninger. Vi på Flyprat skjønner nok tegninga med LN-NGS, men det gjør nok ikke 98% av de som skal sitte på med flyet.
Last edited: