CityJet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1

Re: Cityjet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1

Glömde en ATR från Canarie Öarna som nå FlyBe har leased in för att fly för SAS. Flyger primärt på ARN-VAA-ARN. Den är leased för att nr 5 är försinket!

Tenker du på Binter Canarias sin ATR72 - EC-LFA? Den har iallefall fløyet for BRA på BMA-RNB-BMA siden 7/3 ... skal den fly for Flybe fra i dag av?

Och Ludde , du har möjligen inte flightnummer på ferryn HEL-OSL på EI-FPB idag ?

MTIA

BLL -ARN flyves i øjeblikket med MD 83 fra DAT enkelte afgange er med 736 fra SAS indtil d 20/4 Hvor Cityjet overtager.

Tenker du på Binter Canarias sin ATR72 - EC-LFA? Den har iallefall fløyet for BRA på BMA-RNB-BMA siden 7/3 ... skal den fly for Flybe fra i dag av?

Fick svar idag att du har rätt. Det är EC-LFA.

Noen som tilfeldigvis vet hvor nødutgangen på disse er? Mistenker at config er litt annerledes enn SAS sine egne CRJ. Skal på tur med dem i morgen

Noen som tilfeldigvis vet hvor nødutgangen på disse er? Mistenker at config er litt annerledes enn SAS sine egne CRJ. Skal på tur med dem i morgen

Dette er setekartet jeg får opp på SAS sine sider for EI-FPA (EI-FPB/C/D osv.) på SK4196 SVG-BGO-TRD ikveld.
Men så har du Adria sin S5-AAV som flyver i disse dager for EI-FPC som er litt sen, den har hele rad 1AC og DF + rad 13, rad 13 og 14 er etter hva jeg kan se nødutgangene.

Attachments

• Skjermbildeghkløæ.GIF
    Skjermbildeghkløæ.GIF
    49.4 KB · Views: 841
Last edited:

Da blir det adria sin! Sto at nødutgang var på rad 13, men kunne ikke huske at noen av SAS sine CRJ eller city jet sine hadde nødutgang der, så trodde en liten stund at det var feil i appen.

Kvar skal du, DY_ENZV? Eg ser det er nødutgang på rad 13 på den eg skal ha til ARN i morgon.

Den tredje skal leveres i dag sier Skyline-Aviation.de ...
Canadair CRJ 900 15400 EI-FPC CityJet delivery 31mar16 YMX-KEF-HEL, SAS cs

Finner -FPC på Flightradar nå...fra KEF till HEL

Back