FlyHi
ScanFlyer Crusty
Det er da et lite problem:
DY = LN et eller annet
QI = OY et eller annet
FlyHi = OY definitivt
Og der forsvant nøytraliteten ut av døra :72:
Nu bliver det for dumt. Jeg har ingen specielt positive holdninger til Cimbers produkt og måde at opføre sig på. Men her skal man åbenbart have useriøse beskyldninger smidt efter sig - blot fordi man ikke er norsk eller fan af et bestemt lavprisselskab, som jeg ikke synes opfører sig særligt sympatisk i mange henseender.
I denne sag forholder jeg mig udelukkende til at jeg ikke bryder mig om rovdyrsprisning og overtrædelse af persondataloven. De to ting synes jeg ikke er særligt sympatiske. Cimber piloternes opførsel synes jeg er dumt, men at de mislykkes med en joke - kan jeg altså ikke andet en trække lidt på smilebåndet af. Mere alvorligt er det altså ikke. DY havde jo ikke brokket sig, hvis de havde købt 500 fullprice billetter og lavet no-show på. Og det er nu en gang DY selv der har prissat til 1kr.
Det kunne såmænd have været den omvendte situation eller med to helt andre selskaber. Mine holdninger til denne sag havde været de samme og er ikke farvet af nationalitet eller andet useriøst.
Men hvis det ikke er tilladt at ytre sine meninger om det her - blot fordi man ikke er norsk eller vild med Norwegian - så meld det bare klart ud - eller måske endnu bedre - lav en sektion udelukkende for DY-fans herinde, så kan I helt slippe for at andre har velbegrundede og kritiske holdninger til jeres darling.