Hehe, ja det vil jeg tro dersom den nye maskinen var en 737-800 fra Air Europa.
Synes forresten det virker som om mange dømmer crewet basert på "observasjoner" fra vettaskremte PAX (de samme som så at det "brant" i motoren). Har vanskelig for å se for meg at et trent CC skulle få panikk i en sånn situasjon, det høres jo i grunnen ut som om situasjonen egentlig ikke var så dramatisk. (sånn objektivt sett fra en som satt trygt på bakken) Tror jeg ville ta sånne kommentarer fra PAXen med en stor klype salt.
All personell ble byttet ut før den nye chartrede maskina satte nesa mot Norge.
Han artigkaren fra Bergen faar stoerste sak paa vg.no
Rammet av flyskrekk: Måtte nødlande med brennende motorer
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=569905
En artig kar i Romerikes Blad i dag. Men jeg fant ikke den på rb.no... Han skal vissnok saksøke Ving og flyselskapet..Dessuten aldri fly noe mer..
Hei,
Den "overlevende" forteller i VG:
Jacobsen hadde også glemt å kjøpe reiseforsikring, så reisen til Gran Canaria kan fort vise seg å bli en dyr ferie. Ving har tilbudt seg å betale for opphold og flyreise til Oslo
Hvordan går det an å glemme reiseforsikring, kjøper man en charterpakke eller billett så kommer det som oftest flere runder med pådytting av reiseforsikring og avbestillingsforsikring - står til og med i det som reisebyrået sender ut.
Dessuten, mange arbeidsgivere og fagforeninger har reiseforsikring for alle.
Jeg ville aldri finne på å dra utenfor Norden uten reiseforsikring og helsetrygdkort,
hva skjer egentlig med en som blir liggende blakk og uten forsikring?
Eders
Knut Erik
..... så dette kunne nok skjedd med et kvalitetsprodukt fra Seattle og![]()
Ok, samme basis motor, og -7 har samme core, så dette kunne nok skjedd med et kvalitetsprodukt fra Seattle og![]()
Vil ikke spekulere i hvorfor denne figuren ikke hadde kjøpt forsikring, men man ser vel en klar tendens til at nordmenn er så til de grader bortskjemte at de, som utenriksministeren nylig antydet, tror at de pakker velferdsstaten Norge med seg i kofferten når de reiser utenlands. (Hvorfor betale for nødvendige forsikringer, UD kommer oss sikkert til unnsetning?) Ser faktisk en god del tegn på slik tankegang i jobben min også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.