Charterfly måtte nødlande på Gran Canaria

Re: Charterfly måtte nødlande på Gran Canaria

Hm, det kunne da få folk til å tro at situasjonen var så alvorlig at ingen i cockpit var i stand til å snakke.. Tror ikke jeg ville blitt beroliget av en forhåndsinnspilt stemme "dette er ikke farlig", snarere tvert imot.

Re: Charterfly måtte nødlande på Gran Canaria

Hm, det kunne da få folk til å tro at situasjonen var så alvorlig at ingen i cockpit var i stand til å snakke.. Tror ikke jeg ville blitt beroliget av en forhåndsinnspilt stemme "dette er ikke farlig", snarere tvert imot.

Enig. Det første jeg tenkte var vår komiske venn fra Bagdad "there are no American troops in Bagdad".
Bare å høre en automatisk melding som noe om at mann må retunere eller noe slikt forteller jo alle og enhver at noe er alvorlig feil.

Det er fint med info når ting skjer men når jeg er om bord og "shit hits the fan" så vet jeg jo også at de som sitter foran ønsker seg trygt hjem igjen like mye som meg. Det jobber så godt de kan for å løsse krisen og det tror jeg alle forstår også. Men så er det helt avgjørende at folk i etterkant får vite hva som skjedde og at de får informasjon direkte fra pilotene. Mangler den biten så har folk vært gjennom en krise som du ikke forstår noen ting av. Noe som er svært, svært frustrerende.

Back