TCAS
ScanFlyer Crusty
Re: Charterfly måtte nødlande på Gran Canaria
I en slik situasjon vil de berørte alltid hyle etter informasjon. Forståelig nok. Fra den andre siden (selskapet) er de kanskje mer opptatt av å finne ut hva som skjedde før de føler de kan gi informasjon. For hva skjer dersom man gir informasjon raskt og den ikke er korrekt, eller blir oppfattet som manglende? Jo, da er det galt også, og man har det gående. Det blir på en måte en fin balansegang for hva man foretar seg. Folk vil gjerne vite årsaken etter 2 sekunder. Det går bare ikke.
Det viktigste er nok at de berørte får noen å stille spørsmål og snakke med fra selskapet. Da pleier det raskt å roe seg.
I en slik situasjon vil de berørte alltid hyle etter informasjon. Forståelig nok. Fra den andre siden (selskapet) er de kanskje mer opptatt av å finne ut hva som skjedde før de føler de kan gi informasjon. For hva skjer dersom man gir informasjon raskt og den ikke er korrekt, eller blir oppfattet som manglende? Jo, da er det galt også, og man har det gående. Det blir på en måte en fin balansegang for hva man foretar seg. Folk vil gjerne vite årsaken etter 2 sekunder. Det går bare ikke.
Det viktigste er nok at de berørte får noen å stille spørsmål og snakke med fra selskapet. Da pleier det raskt å roe seg.