British Airways-tilbud (2014)

Status
Not open for further replies.
Fint at Fullpris-billett i C kan avbestilles uten gebyrer da vel, Fnate?

;)

Kim

Njaaaa... Feil begrep fra min side. Ikke så "full pris", bare ikke rabattert. Så sånn 24k i motsetning til når man kjøper på tilbud til 16-17. Tenk så mye øl jeg kunne kjøpt for mellomlegget.

I dag startet salg fra UK, erfaringsmessig dukker det opp fra andre europeiske byer litt senere (for passe store verdier av "litt")

Re: BA: Gratis oppgradering fra CW til F

Normalt er det billigere å kjøpe F fra Norge enn å kjøpe CW med oppgradering fra UK. Gjelder kun i J, C, D og R-klasse samt:
All Qualifying Flights must be purchased and ticketed in the UK, and all journeys must be started and finished in the UK.
OSL-SFO t/r kan du finne ned i ca. 29.000NOK i F (A-klasse), mens LHR-SFO koster ca. 2700 GBP hver vei i R-klasse (J-klasse koster 5000 GBP hver vei!)

Last edited:

Normalt er det billigere å kjøpe F fra Norge enn å kjøpe CW med oppgradering fra UK. Gjelder kun i J, C, D og R-klasse samt:

(Har ikke sjekket priser denne gangen, men antar det er noe av det samme som før)

Jeg har sjekket, du har dessverre rett... :)

Kjøper man F får man jo masse tierpoints også.

Jeg har sjekket, du har dessverre rett... :)

Kjøper man F får man jo masse tierpoints også.

Nå gjelder oppgraderingen også fra Norge m.fl. land, samme restriksjoner på bookingklasser så da spørs det om det gjør noe utslag på prisen at det nå er ex. Norge

Noen som har fått med seg om BA har noen tilbudsrunde til USA nå? Kan ikke se å ha motatt noe på mail, men får priser på rundt 14 høvdinger i CW til NYC med utreise i begynnelsen av januar og hjemreise i slutten av mai. 15-16 høvdinger til LAX er jo heller ingen upris...

Noen som har fått med seg om BA har noen tilbudsrunde til USA nå? Kan ikke se å ha motatt noe på mail, men får priser på rundt 14 høvdinger i CW til NYC med utreise i begynnelsen av januar og hjemreise i slutten av mai. 15-16 høvdinger til LAX er jo heller ingen upris...

Greie priser, men de ligger 1000-kroner høyere enn for fire uker siden, både CW og Y+

Re: BA Executive Club, Avios, oppgraderinger m.v.

London-Buenos Aires t/r i Business/Club med BA for GBP1007 i jula!!!
Gjelder også mange andre (nærmere) destinasjoner:
London Heathrow (LHR) to;
USA & Canada: Atlanta, Austin, Boston, Baltimore, Chicago, Denver, Dallas, Houston, Las Vegas, Los Angeles, New York (JFK, EWR), Philadelphia, Phoenix, San Diego, Seattle, San Francisco, Washington, Calgary, Montreal, Toronto, Vancouver.
Africa: Abuja, Accra, Cairo, Cape Town, Entebbe, Johannesburg, Lagos, Luanda, Nairobi.
Middle East: Abu Dhabi, Almaty, Amman, Bahrain, Baku, Beirut, Doha, Dubai, Jeddah, Kuwait, Muscat, Riyadh.
Asia: Bangalore, Beijing, Chengdu, Chennai, Delhi, Hong Kong, Hyderabad, Mumbai, Seoul, Shanghai, Tokyo.
Central & South America: Buenos Aires, Mexico City, Rio de Janeiro, Sao Paulo.

Manchester (MAN), operated by American Airlines to:
Chicago, New York (JFK).
Flights must be booked between 12:00 GMT 28 November 2014 and 23:59 GMT 4 December 2014 (the “Booking Period”) for selected travel between 21 December 2014 – 3 January 2015. All outbound travel must be completed by 03 January 2015 and inbound travel must be completed by 11 January 2015.
http://www.britishairways.com/en-gb...014?source=H01X&hpsource=H01AXTakeaseatTaketw

Tillater meg å bumpe denne i disse "Alle-raser-mot-EB-tider".

Denne kampanjen er faktisk et lite mirakel for de som har mulighet rundt jul og nyttår. Ser flere som har fått til MAN-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL t/r i denne kampanjen. Det betyr i praksis gull-kort på en reise.

For min egen del ble det LAS i romjulen. Fikk oppgradert med Avios ene veien (via Chicago) og på retur får man F-sete i C da F ikke selges lenger. Lykke.

Denne kampanjen er faktisk et lite mirakel for de som har mulighet rundt jul og nyttår. Ser flere som har fått til MAN-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL t/r i denne kampanjen. Det betyr i praksis gull-kort på en reise.

Hvordan bookes denne reisen da? Tips mottas

For min egen del ble det LAS i romjulen. Fikk oppgradert med Avios ene veien (via Chicago) og på retur får man F-sete i C da F ikke selges lenger. Lykke.

Man kan få MAN-HEL-JFK-LAX-HN t/r for under 10k i business. Kan bookes på AA sine nettsider. Nå sikrer ikke akkurat denne rutinga gullkort ved en reise da, men for oss som allerede har noen tierpoints går det bra.

For å ikke snakke om hvor mange avios det gir...

Last edited:
Forsøket å booke via aa.com, men får bare feilmelding på routing (bruker multi-city). Tar gjerne en head's up på hvordan booke?

Flytter all IC-reising fra SK til BA hvis jeg kan starte med gull (eller så og si) ;)

Forsøket å booke via aa.com, men får bare feilmelding på routing (bruker multi-city). Tar gjerne en head's up på hvordan booke?

Flytter all IC-reising fra SK til BA hvis jeg kan starte med gull (eller så og si) ;)
Finn gyldig rute og pris med ITA Matrix. Bygg opp samme rute på aa.com -> multi-city. Velg å søke etter schedule, ikke pris, da kan du velge flighter for hvert segment.

Status
Not open for further replies.
Back