Tok det lang tid? Har snart ventet en time, og på United.com står det at billettene er på hold frem til midnatt. Hilsen Mr. Nervøs.Venter fortsatt på e-ticket jeg også
Edit: Der dukket den opp i mailboksen![]()
Da var BGO-ORD booket for 2300,-.
Tok det lang tid? Har snart ventet en time, og på United.com står det at billettene er på hold frem til midnatt. Hilsen Mr. Nervøs.
Bestilt! (og kansellert og rebestilt med en retur fra O'Hare til Newark og ikke La Guardiola) Hadde akuratt nok på kredittkortet til denne reisen, selv om det ikke var tidenes "mest fancy" MR. Men billig var det fordi!Fant OSL-EWR-ORD-EWR-OSL til kr 1774,- med utreise fredag 17.01.2014 og hjemreise søndag 19.01.2014. Helt greit for en kort og slitsom MR.
Det tok ca 20 min midt på dagen i dag. Det er noe som sier meg at pågangen på wf.no er relativt stor nå, ettersom tråden om denne feilen på Flyertalk har i skrivende stund over 27 000 treff.
Etter å ha sett tråden på Flyertalk - er det mulig at Widerøe blir konkurs på grunn av dette?
Nei, de tjener jo penger på hver billett, det er United som har blingsa på prisene sine som de har publisert (næmere bestemt, de har glemt å legge inn fueltillegget)
Men hvorfor er det bare Widerøe som har disse prisene? Ita Software og expedia som jeg har sjekket finner de ikke
Luksus problemLitt frustrerende at WF er nede da jeg har bestilt tur jeg ikke kan benytte. Hvordan håndteres det om jeg ikke kommer innenfor 24 timer, når ingen kanaler er åpen for avbestilling?
Men hvorfor er det bare Widerøe som har disse prisene? Ita Software og expedia som jeg har sjekket finner de ikke
Litt frustrerende at WF er nede da jeg har bestilt tur jeg ikke kan benytte. Hvordan håndteres det om jeg ikke kommer innenfor 24 timer, når ingen kanaler er åpen for avbestilling?
Tipper gutta er opptatt med å bytte fargebånd på billettprinteren :lol: Kan jo være de svarer på mail eller chat ila. morgendagen siden de kjører førjulssalg
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.