Bra priser til Honolulu

Re: Bra priser til Honolulu i januar

Litt offtopic, men er det noen som har en tripreport for UA OSL-EWR eller andre veien? I M siden det er aktuelt her nå ;)

Jeg fikk aldri surra meg til å poste dette på forumet her men du kan jo lese litt om UA39 i M fra januar i år på bloggen min: http://cecilielarsen.wordpress.com/2013/02/05/florida-getting-there/

Reiste UA39 OSL-EWR 13.januar 2013, og jaggu skal jeg ikke fly UA39 13.januar 2014 også :colgate:

(heeelt OT så har det skjedd før også, SK925 som jeg fløy 25.mai 2011 og 2012)

Har WIAS pissed off Amadeus eller andre?
myny9ebu.jpg

I følge chatten så åpner de kl 0600 imorgen.

Får folket lov til å reise eller hva skjedde med disse billettene?

Ja, det er flere som har reist allerede, selv er ikke min tur før om 2 uker

Re: Hvordan går UA sin rute OSL-EWR?

Kjøpte HNL i går til jul for 6878, dette i L, som ikke er laveste "bokstav" ( K ) ... Grep sjansen, vet ikke hvor lenge...

For SK fans og " løp for poenga" , nesten 18.000 og en grei plass å ta en dag eller to dager før hjemreisen:colgate::up::stir

Re: Hvordan går UA sin rute OSL-EWR?

Kjøpte HNL i går til jul for 6878, dette i L, som ikke er laveste "bokstav" ( K ) ... Grep sjansen, vet ikke hvor lenge...

For SK fans og " løp for poenga" , nesten 18.000 og en grei plass å ta en dag eller to dager før hjemreisen:colgate::up::stir
Tradisjonen tro legger Unitid seg minst et par hundrelapper under når Lufthansa eller SAS har tilbud til USA. Sjekket en booking og de lå 2k under SAS. Og man får like mye poeng, unntatt statustillegget da.

Ellers er laveste pris OSL-HNL-OSL ned mot 4500 når det er tilbud, untatt når United har pølsefingre og det blir enda billigere. :p

Fikk nettopp mail on 300 SAS credits på reiser OSL-KRS (og andre veien) dersom jeg brukte min bedrifts avtalekode. Dette opp til 4 ganger før 15/4.

Jeg reiser KRS-OSL-EWR-LHR-OSL-KRS og KRS-OSL-EWR-SFO-EWR-OSL-KRS og oppga min avtalekode på wideroe.no (Står også i kvitteringen). Får jeg 4x300kr i credits her?

Litt av grunnen til at jeg spør er at KRS-OSL står som UA codeshare i mine billetter: UA6981 / UA6982, men flys jo på SK metall.

Med miles og bonuser er jo disse turene snart gratis...

Last edited:
Ja da har det gått et år siden denne YQ-fadesen. Moro å lese tilbake i historien. Mon tro om det kommer til å skje noe lignende snart.

Åååh, er det allerede et helt år siden. Guuuud som tiden flyr. Jada, pønn intended, og hele den regla.

Må vel være lov å håpe på noe lignende snart igjen? (sender drømmende blikk sør-sørvest retning MJF)

Må vel være lov å håpe på noe lignende snart igjen? (sender drømmende blikk sør-sørvest retning MJF)

Det var finfine tilbud å få fra Washington til Øst-Afrika en periode ... 2-300 daler t/r før DL klarte å tette lokket ... Lå åpent i nesten to uker ...

Back