Bra priser til Honolulu

Re: Bra priser til Honolulu i januar

Den var mildt sagt spenstig ja! Så bare på kartet når jeg leste gjennom, var et par flere reiser på samme strekning enn jeg først så...!

Noen som har en anelse om hvor mye eurobonuspoeng en slik reise ville gitt?

Fant OSL-EWR-ORD-EWR-OSL til kr 1774,- med utreise fredag 17.01.2014 og hjemreise søndag 19.01.2014. Helt greit for en kort og slitsom MR.

Den var mildt sagt spenstig ja! Så bare på kartet når jeg leste gjennom, var et par flere reiser på samme strekning enn jeg først så...!

Noen som har en anelse om hvor mye eurobonuspoeng en slik reise ville gitt?

Frankfurt-Bombay(Mumbai) er med Lufthansa. Så ikke sikker på hvilken bookingklasse men er det 100% gir den omlag 37.000 poeng.Antagelig er Frankfurt-Mumbai bare 25%

Fant OSL-EWR-ORD-EWR-OSL til kr 1774,- med utreise fredag 17.01.2014 og hjemreise søndag 19.01.2014. Helt greit for en kort og slitsom MR.

Sitter i 26F 17.1 Osl-Ewr. 24 timer stop over før jeg reiser LAS 18.1.

Lørdagskveld og lavpristråd i testforum i kombinasjon med en god rødvin. Skummelt :stir

Noen som har funnet slike priser utenfor Q1 eller til utenfor USA?

Burde klare få minst en til reise ut av dette....

Noen som har funnet slike priser utenfor Q1 eller til utenfor USA.

Burde klare få minst en til reise ut av dette....

Fant NY til 3000 i 1. mai helgen (tordag-søndag). Synes ikke dette var særlig galt ;)

Ba du om dette på wf.no eller har du vært innom ua.com i ettertid å fått dette bekreftet?
United.com. Midt på siden nederst slår du inn referansenumret fra Wideroe og Etternavn på biletten. Trykk "Go" og du kommer til din booking. Nede på siden til venstre har du change/ view seat. Lykke til

Får lønn til uka. Da blir det en badass MR i januar! Håper virkelig ikke prisene endres innen da.

Har en Honolulu tur booket 25/1-3/2 til 3 142,00 NOK. Syns i grunn ikke dette var så hakkende gale. Siden tråden nå engang handler om Honolulu ;)

Får lønn til uka. Da blir det en badass MR i januar! Håper virkelig ikke prisene endres innen da.

Vanligvis er slike feilprisinger bare tilgjengelige i noen timer..
Er kanskje pga det er helg de nå har vart i ett helt døgn

Har en Honolulu tur booket 25/1-3/2 til 3 142,00 NOK. Syns i grunn ikke dette var så hakkende gale. Siden tråden nå engang handler om Honolulu ;)

Koster 872$ på united.com. Skulle bli 5.250 NOK

Hva koster oppgradering til Economy Plus på strekningen OSL-EWR? Kanskje avhengig av flere faktorer?

Back