http://www.aftenposten.no/okonomi/R...jen-tillatt-i-Norge-7204617.html#.UZURUTQ4Vjp
Betyr dette at Komiske Ali mener at deres bonuspoeng er underlegne konkurrentens?
Regjeringen vil videre utrede muligheten for å lovregulere at bonuspoeng som opptjenes i arbeidsforhold tilfaller den som betaler for reisen, normalt arbeidsgiver. Formålet med en slik utredning vil være å undersøke om det kan redusere den administrative byrden med å håndheve skatteplikt av privat bruk av bonuspoeng opptjent på tjenestereiser samt eventuelle negative konkurransemessige virkninger av å oppheve forskriften.
Hørte på radioen her klokken 19 i dag at det skulle innføres så fort som overhode mulig. De ville prøve å få det til fra i morgen av, men de kunne ikke love det. Men det tyder på at dette trer i kraft i løpet av noen meget få dager.
Så vi snakker dager og ikke måneder. Holder lenge for meg, skal fly innenlands om noen uker![]()
Veldig bra nyhet! Men jeg mistenker dessverre at kvalifiseringskravet for EBG kommer til å bli vesentlig høyere enn for Danmark/Sverige. Ellers blir det jo veldig kostbart for SK mtp hvor mange som flyr >50 legs/år i Norge kontra resten av Skandinavia.
Er EBG bare en kostnad? Jeg lurer på om det faktisk kan være omvendt, at de som er EBG er mer lojale og dermed legger igjen mer penger i selskapet.
Hadde faktisk vært morsomt om de - bare for å terge Ali-Sissel Skånvik - senket prisene med en 50-lapp i stedet
.
Er EBG bare en kostnad? J
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.