Da begynner også Qatar å få nok av alle probelemen med Dreamlineren.
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/A...ail&utm_term=0_822a74708b-62fa0006ec-24669057
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/A...ail&utm_term=0_822a74708b-62fa0006ec-24669057
http://www.reuters.com/article/2013/11/10/us-boeing-dreamliner-jal-idUSBRE9A902120131110
Reuters informerer om et nytt tilfelle (hos JAL) med feilmelding gjennom batteri-overväkningsdatasystemet, hvoretter batteriet er blitt utskiftet v/neste stasjon og sendt til teknisk granskning.
Jeg blir bare litt nervös ut ifra betraktninger ang. alle kostnadene dette päförer JAL : nytt batteri (14,000 € ?), forsinkelse pga utskiftning (?), regning fra tekniske bakkemannskaper (?), regning for spesial-transport av feilet batteri til/fra naermeste Yuasa-atelier (?) mm ... ? La oss anta totalt 20,000 € bare for ä si et tall, og la oss dele dette pä 186 seter x LF 0.78 ganger ti flyvninger = 1450 passasjerer, sä betyr egentlig "OK-tilfellet" en inntekts-svekkelse pä ca. 14 €/pax over de neste ti JAL 787-flightene ?... i utgangspunktet høres det ut som ting i dette tilfellet fungerer akkurat som de skal ...
Her er de neste på listen for montering sluppet
LN160 ZA610 C- 787-8 Air Canada GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN161 ZA275 SP-LRF 787-8 LOT Polish Airlines RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN162 ZA218 VH-VKD 787-8 QANTAS GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN163 ZA565 N 787-8 ILFC/Aeromexico GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN164 ZA265 ET-AOT 787-8 Ethiopian Airlines GE GEnx-1B To be assembled in Charleston Charleston 88-30 Charleston
LN165 ZA651 EI-LNE 787-8 Norwegian RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN166 ZA448 V8-DLD 787-8 Royal Brunei Airlines GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN167 ZA266 ET-AOU 787-8 Ethiopian Airlines GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN168 ZA267 ET-AOV 787-8 Ethiopian Airlines GE GEnx-1B To be assembled in Charleston Charleston 88-30 Charleston
LN169 ZB003 ZK-NZE 787-9 Air New Zealand RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN170 ZA611 C- 787-8 Air Canada GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN171 ZA437 B- 787-8 Hainan Airlines GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN172 ZA389 B- 787-8 China Southern Airlines GE GEnx-1B To be assembled in Charleston Charleston 88-30 Charleston
LN173 ZA454 G-ZBJE 787-8 British Airways RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN174 ZA612 C- 787-8 Air Canada GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN175 ZA219 VH-VKE 787-8 QANTAS GE GEnx-1B To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN176 ZA473 A7- 787-8 Qatar Airways GE GEnx-1B To be assembled in Charleston Charleston 88-30 Charleston
LN177 ZA455 G-ZBJF 787-8 British Airways RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN178 ZA579 EI-LNF 787-8 ILFC/Norwegian RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-24 Everett
LN179 ZA136 JA829A 787-8 ANA RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-26 Everett
LN180 ZA245 VT-ANQ 787-8 Air India GE GEnx-1B To be assembled in Charleston Charleston 88-30 Charleston
...Kun en -9, antar United sin første, med mindre den skal brukes noe i sertifiseringsprosessen...
Heisan Someone!
Det stemmer det og husker jeg ikke feil i farten kommer det 3 stykker -9 som skal leveres dette aaret. Ship 909, vaar niende -8 nummer er ute aa lufter seg nede i South Carolina naa foer levering, saa kommer det 2 stykker -8 til dette aaret.
Dag
Takk, men skal den rett til dere, eller skal Boeing bruke den litt først?
Da har UA fått sin første 787 bygd her i sør .. UA6852 er nå på vei fra Charleston til Denver.
Er vel andre, da N27908 vel også var bygget i sør![]()
Boeing is struggling to complete 787 fuselage sections in South Carolina since a production rate increase, and sections are arriving in Everett more unfinished and problematic than before
Subject to government approval, United Airlines will launch direct flights from Los Angeles to Melbourne, Australia on October 26, 2014.
Boeing says it will have to wait until sometime in 2016 to turn a profit on the 787 Dreamliners line.
By that time, the aerospace says developing the game-changing plane will cost the company more than $25 billion. There was a time when Boeing thought it would take $5 billion to develop the new plane.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.