• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Boeing 787 - status og driftssetting

Er det noen som vet hvilket ex Norwegian-individ som står der i bakgrunnen?

Det molfonkne ansiktet ser ut til å tilhøre Ole Bull, så da er det LN-/EI-LNJ tilhørende FitzWalter Aviation , som aldri ser ut til å finne seg et nytt hjem ..

https://www.planespotters.net/airframe/boeing-787-9-vp-cve-mg-aviation/e0y4v6?refresh=1

Så'n på Everett i 2016 ..

06.jpg
 
Last edited:
Ser ut som denne: VP-BDA MSN 37109, LN 293, vil bli første 787-9 maskin som hugges. Bestilt som en BBJ maskin til Kalair og bygget i 2015, men kom aldri i drift.
 
Ser ut som denne: VP-BDA MSN 37109, LN 293, vil bli første 787-9 maskin som hugges. Bestilt som en BBJ maskin til Kalair og bygget i 2015, men kom aldri i drift.

Og da må den altså kastes/hugges?:cry:

Det er vel i delene verdien i dette flyet ligger da.....:(
 
Ser ut som denne: VP-BDA MSN 37109, LN 293, vil bli første 787-9 maskin som hugges. Bestilt som en BBJ maskin til Kalair og bygget i 2015, men kom aldri i drift.

Noen info om hvorfor den aldri kom i drift? Foruten at den var eid av noen fra Saudi, som kanskje glemte at de hadde den..
 
Back
Top