NRK: Norwegian forventer å få problemer med Dreamliner-fly
Virgin sliter også og har allerede tatt grep. Fire A330’er er chartret inn og skal fly fra MAN. Fire fly skal dermed flyttes til Heathrow for å avlaste 787-flåten.
Ser ut som det vil ta tid å fikse dette, og de skal blant annet ha en innleid A330-200 fast på LGW ut juli 2018
https://www.routesonline.com/news/3...ntic-outlines-a330-200-london-network-in-s18/
HiFly og EuroAtlantic må etterhvert ha tjent bra bra ymse 787 problemer rundt omkring
Boeing's 787-10 Dreamliner cleared for commercial service by Federal Aviation Administration
I følge Skyliner har LATAM pensjonert fire stykk 787 grunnet sprekker i vingeroten. Barnesykdom for tidligere maskiner, eller mer omfattende konstruksjons-utfordringer for hele programmet?
I følge World airline news er de kun fløyet dit for lagring frem til problemene med RR deletilgangen er løst??? De nevner kun en maskin nå, men en til på vei.
Boeing will implement a manufacturing shift later this year designed to bring the 787-8 into more conformity with the production of its larger siblings, the 787-9 and 787-10
Korleis er det mogleg å redusere vekt då veldig mykje mellom test og produksjon egentleg? Uten at ein må rekne på nytt på eit i praksis heilt anna fly?Første 787 er nå i ferd med å bli hugget opp: LN5, en av de svært overvektige testmaskinene
https://mobile.twitter.com/jenschuld/status/986713833619075072?s=21
Boeing faces 787 deliveries slow down with Rolls-Royce problems
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.