Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nei, jeg har bestemt meg; 787 er ikke fin verken på bakken eller i luften!
Men first flight var spennende å se på! Liker flexen i det minste![]()
Vent nå bare til den kommer i noe annet enn det ekle bølgemønsteret til Boeing!![]()
Vent nå bare til den kommer i noe annet enn det ekle bølgemønsteret til Boeing!![]()
LN3 er såvidt jeg vet ikke malt enda, men LN4-6 er det (i hybrid-liveriet).Hvis jeg husker rett, er de to neste testmaskinene i fargene til ANA (selv om det ikke er en maskin som skal til ANA) og i det blåhvite hybridliveriet som ble presentert for noen måneder siden.
Denne burde det jo være mulig å se på OSL om noen år siden Icelandair har bestilt 4 maskiner til nå
Fantastisk maskin , godt å se at den omsider kom i luften.
Gratulerer til Boeing.
Her er mye luftfartshistorie på en uke.
A400M og 787 første flyging gjør at 2009 er en milepæl for flyindustrien.
Da venter vi bare på at 787 nr 2 tar i luften innen året er omme.
Deretter kommer 747-8i utpå nyåret.
Og uten at jeg husker hvilket, så er det vel også et charterselskap som flyr her som har bestilt.
Forsiktighet, de klatrer ikke med 15 graders stigning på første flight![]()
Forøvrig, når det kommer til utklatringen er nok de to T-33ene en begrensning også, en 787 kan ganske enkelt klatre fra disse.Ser den, tenkte på selve rotasjonen - ikke utklatringen. Synes til sammenlikning at A380 også har ganske lav angrepsvinkel når den roterer. Men mulig det er en optisk illusjon ute og går for sistnevntes del, størrelsen tatt i betraktning.![]()
First flight movie er nå kommet ut på sidene
En fin film![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.