KristianSk
Joker
Fikk gratis Kvikk Lunsj av Widerøe i dag. Da jeg skulle betale med SAS Diners sa purser at jeg kunne få den siden jeg var EBD...
Hilsen
TV
Kult! Fritt valg fra trallen burde egentlig være en fordel med top-tier spør du meg.
Fikk gratis Kvikk Lunsj av Widerøe i dag. Da jeg skulle betale med SAS Diners sa purser at jeg kunne få den siden jeg var EBD...
Hilsen
TV
Hvordan visste han/hun at du var EBD? Står jo ikke i noen systemer enda, og Dinerskortet har vel "gammelt" design fortsatt?
Dinerskortet mitt har hatt "Diamond-look" siden jeg ble Diamond i mai i allefall!
Aaah, schtilig. Er vel bare Amex (og MC?) som er trege![]()
Har alle tre med Diamond siden i vår.
Kan det være de forveksler med EBP? Eller har crew "lov" til å gi vekk fra tralla?
Jeg har flere ganger fått gratis brus på KRS-OSL ruta grunnet gullkortet (Har smartpass på lommeboka). "Vi sier det er greit, siden du er så lojal kunde".
Noen her som har opplevd å få flyttet på avganger gratis med EBG eller EBD? Tenker da som at man trapper opp på Gardermoen timevis før avgang på ditt fly pga. endring i planer/ møter etc, men det går tidligere fly før ditt eget. Eller kanskje får det noe billigere enn hva det koster normalt sett![]()
Noen her som har opplevd å få flyttet på avganger gratis med EBG eller EBD? Tenker da som at man trapper opp på Gardermoen timevis før avgang på ditt fly pga. endring i planer/ møter etc, men det går tidligere fly før ditt eget. Eller kanskje får det noe billigere enn hva det koster normalt sett![]()
Det hender, om du kun har carry-on og ikke allerede har sjekket inn online. Men du kan også lett bli sittende noen timer på Gardermoen...
På BGO har de pleid å sjekke fyllingsgraden på min flight når jeg spør om å få komme med et tidligere fly, og er den tilnærmet fullbooket/overbooket, får jeg som regel reise tidligere uten ekstra kostnad. Er EBG.Har aldri fungert for meg. En gang ble det litt komisk siden jeg viste det var ledig på den tidligere flighten men jeg måtte betale 1500kr for å forandre noe jeg da ikke gadd. Men flighten min var overbooket så da måtte de de betale en sint mann 150euro for å vente på neste.
Tror dere det vil være noen forskjell på å være EBS og EBG? Virker ikke som det har så mye å si på status, heller på om flyet er fult / hvem som sitter i disken.