billige billetter til New York

Her er forresten undertegnede med flydilla tatt bilde av i høst i skippergata!

Har man forresten lov til å ha med seg mere vekt når man reiser i forbindelse med idrett? Er vell kanskje ikke noe problem da det er 60 kg til statene?

Attachments

• skippergata_sykkelbud.jpg
    skippergata_sykkelbud.jpg
    57.5 KB · Views: 13
ekstra vekt får du kun på Sportspriser, men det er ikke sportspriser til USA.

Takker. Nå fikk jeg også sjekket ut flere fordeler ved dette forumet. ikke dumt, takker for alle tips!

Hei du,

Jeg jobber på reisesenteret til SAS Braathens. og har du funnet billetter OSL-NYC til 5200 i sommerferien, har du etter min mening ingen som helst ting å klage over. Det er skitbillig for å si det rett ut. Forholdene tatt i betraktning.

Jeg fløy billigere til USA for ett drøyt år siden,men det var i så lav sesong som du kan få det. I juli-august er det sykt mye traffikk på USA. I august har man også felles ferien i statene å ta hensyn til, da er det mye trafikk på returen også. ikke bare europere som skal hjem og amerikanere som skal på ferie.

Normalt kan du ha med 2 x 32 kg i bagsjen. Dette er standard for de aller fleste selskapene der ute. Overvekt er ikke å anbefale, da flyr 1000-lappene fort på en slik tur. Du vil heller ikke få "invilget" overvekt pga at du har studentkort.

Skal du ha sykkel med så MÅ du nevne det når du booker. Ellers blir det fort problemer... Fikk du meldingen/e-mailen min?

Tusen takk. Ja jeg så den nå.

På hvilke datoer er det snakk om da?

Jeg booker rimelig kjapt jeg om det er mulig?

Kan du ikke sende det samme på mailen min langaasmartin@hotmail.com er du snill så kommer jeg tilbake til deg med mere oppdatert info når jeg er tilbake om ett par timer.

Takker og bukker dypt!

Generelt er det svært at finde gode priser i højsæsonen - har The Ticketor fundet gode priser med WF/MH så gå efter den.

Selv rejser jeg til sommer (9 juni-29 juni) ud CPH-FRA-ORD-STL og hjem JFK-FRA-CPH for 4300,- dkr. retur med Lufthansa - ganske billigt synes jeg selv og allerede nu var der problmer med at få plads hjem d. 29 juni...

Originally posted by PP
Generelt er det svært at finde gode priser i højsæsonen - har The Ticketor fundet gode priser med WF/MH så gå efter den.

Selv rejser jeg til sommer (9 juni-29 juni) ud CPH-FRA-ORD-STL og hjem JFK-FRA-CPH for 4300,- dkr. retur med Lufthansa - ganske billigt synes jeg selv og allerede nu var der problmer med at få plads hjem d. 29 juni...

Det var jo veldig billig, fatter ikke hvorfor Norge har tidevis høyere priser.

Når jeg ser etter lavpris fra oslo er det ikke sjelden jeg ser på IcelandAir der SK har codeshare, når det er fult på SK, Jeg får ofte veldig bra priser med IceAir. Og ofte er disse bedre en med LH

4300 danske er 4700 norske, legg på norske skatter og greier - så er nok ikke prisen fra CPH noe bedre enn fra OSL

Originally posted by CK
Husk at med SK (eller andre i Star) tjener dere bonuspoeng - og en tur/retur Oslo-NY gir nesten nok til en gratistur innen Norden (verdt å ha med seg i regnestykket).
En sannhet med moderasjoner vil jeg anta. Kommer an på billett-type. Et raskt søk på www.sas.dk viser at en får 975 poeng mellom CPH og EWR på Economy discounted billett. Dette gir langt fra nok poeng til en bonusreise i Norden. Du ender opp med litt over 2000 poeng om en tar med flyturen fra OSL-CPH.
De nest billigste billettene derimot gir endel mer poeng - 3900 hver veg.

Da takker jeg. Har sendt deg mail og takker masse for hjelpen. Har foreslått å komme innom Dr 6 i morgen om det passer. Mere på mail

Takk igjen!

Er ikke du en av oss som vil ha flest mulig intercontinentale ruter fra Oslo da Laangaas?
Da er vel valget for deg enkelt:CO,hvis de ikke er fulle alt da..:spin:

Back