Skal shoppe litt i New York og lurer på om det ikke er like greit å reise lett fra Oslo og kjøpe meg en koffert under oppholdet. Trenger en ny, største kabin er foretrukket, men større er også aktuelt. Er det noe å spare og hvor bør jeg evt handle?
Rimowa butikken i Honolulu er en company flagship store og er en av de mest loennsomme de eier. Masse folk fra Asia som handler der
Supert, Dag Viking!
Hva er forresten fordelen med fire hjul kontra to? Tar de ikke opp unødig plass i hattehylla?
ENGM 911, vær glad for at kona ikke ber om LV trillekoffert, som er mer en dobbelt så dyr..:colgate:
Dårlige greier akkurat nå.Ta heisen opp til toppen av Macys, salg og veldig gode priser der i januar ifjor og endte opp med en ny travelpro.
Ikke akuratt kabinkoffert jeg tenker på, men hvis jeg kjøper en Rimowa koffert under transitt i FRA til €800-900, hvor mye vil jeg få refundert i Tax-free skranken?
Er vel gjerne global blue . Finnes kalkulator på hjemmesiden deres, slog inn 800 og fick fram return på 91€. Noen gode penger de tjener på den businessen kan man tro med tanke på at mva i tyskland er 19%..
Vedrørende kabinkoffert. Med en Travelpro Crew 8 22", measures: 22" x 14" x 9", vil det bli problematisk å få denne med som carry on? Ser mange selskaper har 55 cm som grense på dette, SAS er et av dem, og 22" er jo litt i overkant. Ble selv forklart av ekspeditør i Morris Sandvika at denne var for stor til carry on...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.