Hvor bestilte du Travelpro?
Har vært på jakt etter forhandlere som shipper til Norge uten å måtte betale det tilsvarende kofferten koster i frakt![]()
Joda, var i Maximillian ca. 1. Sept. Helt ribbet for nesten alt... Litt sjokkerende at deres egen sjappe var tom...
Dro opp i handlegata og fant det vi ville der... Men ganske ribbet der også..
.
Har selv en Limbo Cabin (sort), den er veldig mottakelig for riper så har aldri turt å sende den med baggasjen. Har du prøvd å sende din?Det ble en 80-liters Limbo på meg. Fikk anbefalt KaDeWe, og fant ikke ut på nett at Galeria på Alex hadde Rimowa, men så det etterpå - og Galeria hadde et langt større utvalg enn KaDeWe, som blant annet ikke hadde en Salsa jeg nok hadde vurdert (matt grå) om de hadde hatt den i passe størrelse. Dog ble aluminiumsrammen på Limbo avgjørende.![]()
Har selv en Limbo Cabin (sort), den er veldig mottakelig for riper så har aldri turt å sende den med baggasjen. Har du prøvd å sende din?
Bestilte til USA, gratis frakt. De ville tatt 75 dollar for frakt til Norge, og da kommer vel gjerne moms i tillegg.
Så ble det visst en 25" spinner i tillegg, 1300kr. Ikke til meg, jeg har jo Rimowaen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.