Hvem lager B&J her i landet ?
Hennig-Olsen som distribuerer Ben & Jerrys i Norge.
vær så snill og ikke forkort navnet, det blir helt gæærnt i hue når jeg leser haha.. usj, det er fredag, skitt au
Er det ikke slik at Hennig-Olsen har lagt ned sin distribusjon? Det er i hvert fall ASKO som leverer isen til BJ på OSL.
Er det ikke slik at Hennig-Olsen har lagt ned sin distribusjon? Det er i hvert fall ASKO som leverer isen til BJ på OSL.
For å teste ble det en boks med jordbær/ostekake. Ganske feit iskrem og grei nok, men dvask og søt jordbærsmak og kjedelige kjeksbiter. Absolutt ikke verdt 65 kr for 1/2 liter.
Dette er vel mer den amerikanske stilen på is? Uten at det nødvendigvis er dårlig, selv om det heller ikke er min favoritt. Men kanskje derfor jeg heller ikke er veldig imponert over isen med all "stafasjen" amerikanske selskaper liker å servere i C/F
Betalte 49 kr for to kuler.
Litt dyrt da![]()
Ett tips: Kjeks er inkludert i prisen. Det står ingenting om dette så mange dropper antagelig kjeksen til fordel for papirbeger som de tror er billigere.Det er på OSL. Hva hadde du ventet?
Ett tips: Kjeks er inkludert i prisen. Det står ingenting om dette så mange dropper antagelig kjeksen til fordel for papirbeger som de tror er billigere.
Jeg skjønte poenget ditt. Mitt poeng var ikke at det var billig siden kjeksen fulgte med, men at mange opplevde det som enda dyrere enn hva det faktisk er.Poenget var ikke om kjeksen fulgte med eller ikke, men at alt på OSL er dyrt.
Betalte 49 kr for to kuler.
Litt dyrt da![]()
Men hvordan er den prisen i henhold til Billy eller BigMac indeksen? "Merke" iskrem er jo ofte ganske dyrt worldwide.
Her nede koster merkeiskrem også skjorta selv om indeksen er halvparten av Norge.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.