Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 27 Jun 2013 #41 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Ben & Jerry har utsalg på kvadrat i Sandnes. Mener at isen er like dyr der.
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Ben & Jerry har utsalg på kvadrat i Sandnes. Mener at isen er like dyr der.
7 73H NorFlyer Front Row 28 Jun 2013 #42 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Pietro said: I USA koster en boks bnj 18kr (pathmark) i Norge 50-60kr. To kuler på flyplassen tilsvarer 10% av en boks (ca). Greit det er på en flyplass, men hvor mye fortjeneste skal de seriøst ha? Men jeg betale lett 49kr, uten å angre. Click to expand... Og sånn sett oppsummerte du sunn bedriftsøkonomi på sitt beste; hvorfor sette ned prisen hvis kunden gladelig betaler prisen og er fornøyd?
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Pietro said: I USA koster en boks bnj 18kr (pathmark) i Norge 50-60kr. To kuler på flyplassen tilsvarer 10% av en boks (ca). Greit det er på en flyplass, men hvor mye fortjeneste skal de seriøst ha? Men jeg betale lett 49kr, uten å angre. Click to expand... Og sånn sett oppsummerte du sunn bedriftsøkonomi på sitt beste; hvorfor sette ned prisen hvis kunden gladelig betaler prisen og er fornøyd?
C C-klasse ScanFlyer Blue 28 Jun 2013 #43 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei.
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei.
P Peppep ScanFlyer Gold 28 Jun 2013 #44 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Thai C-klasse said: Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei. Click to expand... Litt før man tar til venstre for å komme til Pir Syd.
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Thai C-klasse said: Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei. Click to expand... Litt før man tar til venstre for å komme til Pir Syd.
M Michael ScanFlyer Silver Medlem 28 Jun 2013 #45 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Thai C-klasse said: Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei. Click to expand... På utland, mellom gate 41 og 43. Rett ved siden av Point. På innland, mellom gate 22 og 20 på venstre side. Mellom Christiania Café og SAS/DY bilettkontor.
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Thai C-klasse said: Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei. Click to expand... På utland, mellom gate 41 og 43. Rett ved siden av Point. På innland, mellom gate 22 og 20 på venstre side. Mellom Christiania Café og SAS/DY bilettkontor.
robertaas Helgeturekstremist Medlem 28 Jun 2013 #46 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Thai C-klasse said: Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei. Click to expand... Jeg gikk rett forbi dem på innland selv om jeg så etter dem. Det er ikke en butikk, men bare en frittstående skranke med is. Ellers er ikke tapet stort om du misser dem. De skal ha en eneste istype som er god og andre i Norge har allerede kopiert den.
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Thai C-klasse said: Hvor på OSL holder de til? Prøvd å finne de på utland men nei. Click to expand... Jeg gikk rett forbi dem på innland selv om jeg så etter dem. Det er ikke en butikk, men bare en frittstående skranke med is. Ellers er ikke tapet stort om du misser dem. De skal ha en eneste istype som er god og andre i Norge har allerede kopiert den.
P Pietro Newcomer 8 Jul 2013 #47 Re: Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn 73H said: Og sånn sett oppsummerte du sunn bedriftsøkonomi på sitt beste; hvorfor sette ned prisen hvis kunden gladelig betaler prisen og er fornøyd? Click to expand... Jeg ja. Men de hadde nok hatt fler salg om de hadde skrudd ned prisene, da 3 av 5 snur i kassa når dem ser prisen.
Re: Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn 73H said: Og sånn sett oppsummerte du sunn bedriftsøkonomi på sitt beste; hvorfor sette ned prisen hvis kunden gladelig betaler prisen og er fornøyd? Click to expand... Jeg ja. Men de hadde nok hatt fler salg om de hadde skrudd ned prisene, da 3 av 5 snur i kassa når dem ser prisen.
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 8 Jul 2013 #48 Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Pietro said: Betalte 49 kr for to kuler. Litt dyrt da Click to expand... Martin said: Det er på OSL. Hva hadde du ventet? Click to expand... Samme pris på Ben & Jerry's på Karl Johan.
Re: Ben & Jerrys åpner på Oslo Lufthavn Pietro said: Betalte 49 kr for to kuler. Litt dyrt da Click to expand... Martin said: Det er på OSL. Hva hadde du ventet? Click to expand... Samme pris på Ben & Jerry's på Karl Johan.