Bedre serveringstilbud på TOS (på tide)!

Re: Bedre serveringstilbud på TOS (på tide)!

Fear not :p -->

Altså skal ingen aktører ut, så hvor de skal få plass til alt dette + 100 nye sitteplasser. Vel, det blir interessant å se.

Flytte kontorene ut i brakker? Takterrasse? Eller kanskje bygge inn et par hemser i avgangshallen, der er det jo alt for god takhøyde, den kan utnyttes...

Nei jevn gammelskiten med jorda og bygg nytt, masse plass å bygge ut på på Langnes. Kanskje en skikkelig "tacky" nordlysinspirert terminal hadde vært tingen?

Flytte kontorene ut i brakker? Takterrasse? Eller kanskje bygge inn et par hemser i avgangshallen, der er det jo alt for god takhøyde, den kan utnyttes...

Nei jevn gammelskiten med jorda og bygg nytt, masse plass å bygge ut på på Langnes. Kanskje en skikkelig "tacky" nordlysinspirert terminal hadde vært tingen?

Det skjønner ikke jeg heller.. Kontorene som blir affisert blir vel bare fjernet helt. Blir nok jalla-løsninger for å lappe på bygget, akkurat som de har holdt på i terminal B.

Riv terminal B og viderefør terminal A nå! Men skjer vel neppe før 2020+ dessverre.

Et par skisser:
RED+flyplass_8.jpg

RED+flyplass_7.jpg

Starter arbeid i oktober.

I tillegg skal drosjeplassen/inngangen til terminal ombygges (ja hvem har ikke klaget på drosjeplassen i alle år!), og du skal "kunne gå fra terminalen og ut til drosjen uten å stå og vente ute i drosjekø". Også mer plass rundt bagasjebåndene og som nevnt før flere sitterplasser i terminal A.

http://www.itromso.no/nyheter/article8134555.ece

Da er det store spørsmålet. Vil Picnic forsvinne helt? Hvis det skjer, hvor skal man da få tak i "vanlig mat" type dagens. Enig at picnic ikke er det helt store, men de har nå litt mer tradisjonell middasgmat. Og det betyr mye når man har matpause på jobb. PizzaHut med fler er liksom ikke det helt store i lengden.
Jaja blir sikkert bra med litt forandring uansett

Da er det store spørsmålet. Vil Picnic forsvinne helt? Hvis det skjer, hvor skal man da få tak i "vanlig mat" type dagens. Enig at picnic ikke er det helt store, men de har nå litt mer tradisjonell middasgmat. Og det betyr mye når man har matpause på jobb. PizzaHut med fler er liksom ikke det helt store i lengden.
Jaja blir sikkert bra med litt forandring uansett

Jeg vil tro picnic forsvinner helt ja. Selv om jeg ikke er noe stor fan av den heller, så er jeg enig i at varm maten deres er ganske bra tilbud. Men så kommer jo O'Learys også da, som har fantastisk burger, så da er alt om picnic glemt :D

Jeg vil tro picnic forsvinner helt ja. Selv om jeg ikke er noe stor fan av den heller, så er jeg enig i at varm maten deres er ganske bra tilbud. Men så kommer jo O'Learys også da, som har fantastisk burger, så da er alt om picnic glemt :D

Urgh. For en person uten spesiell interesse for diverse versjoner av hurtigmat er det vanskelig å se hvordan Pizza Hut skal kunne være noen opptur fra Picnic, som etter min oppfatning har helt kurante muligheter til et noenlunde fornuftig måltid.

Da har det kommet flere skisser, også av den nye inngangen (taxi tilbygg).

flyplass1_5128409a.jpg

inngangspartiNY_5128387a.jpg

flyplass2_5128410a.jpg

flyplass6_5128414a.jpg

I tillegg kommer det flere sitteplasser, arbeidsstasjoner/kontorplasser og strømkontakter for de reisende. Også ankomsthallen blir noe oppgradert (vegger/gulv). Dog blir i denne omgang ikke baggasjebåndene byttet ut..

Arbeidet starter nå, og er ferdig April/Mai 2014.

Dette blir "eat-shit" & die

Adm. dir i selskapet har hentet ut over MNOK 20 i løpet av siste 5 år.
Er det rart det vi spiser i non-funded "kantiner" blir dårlig. SAS har ikke råd til ordentlig mat når påslaget er 20 % eller høyere....

Back