Jeg tror kanskje du virker noe provoserende på en del her inne Polaris, siden du uansett når det gjelder SAS klarer å forsvare dem og aldri ser noe negativt med deres påfunn uansett hva det gjelder - når du i tillegg er ganske flink til å kritisere andre selskaper og finne feil ved dem er det kanskje ikke rart at dine innlegg ofte kan virke som et rød klut.
Siden når ble det ulovlig for et medlem på flyprat forum å foretrekke ett flyselskap foran et annet?
Siden når ble det ulovlig å ytre sin mening om et flyselskap på et offentlig forum?
At andre lar seg provosere av det jeg skriver er ikke mitt problem, jeg har like mye rett til å være her som alle andre

Finner noen meg enspora får det være de og deres problem, som nevnt. At jeg "ofte kritiserer andre selskaper" finner jeg interessant - kan du gi meg eksempler?
Som allerede nevnt på privat melding, så har ikke dette noe direkte med flyselskap å gjøre for meg. Jeg er opptatt av at de flyselskap jeg flyr med skal ha en kultur og forhold innad bedriften som appelerer til mine ekstremt strenge krav pga flyskrekk-bakgrunnen. For meg ville det være en umulighet å fly innad Norge uten selskap som Widerøe og SAS, da Norwegian ikke er et aktuelt alternativ for meg. Jeg har selvsagt ikke lyst å måtte kjøre 1116km i luftlinje, rundt 2000km i faktisk vei, ergo har jeg et godt øye for SAS (og Widerøe).
Skal jeg allikevel få "pes og mas" hver bidige gang jeg ytrer noe om SAS? Hva er forskjellen på det og andre som alltid ytrer noe positivt om Norwegian eller hva det måtte være?

Hvorfor trenger jeg å få vite noe så banalt som at andre lar seg provosere av meg - shit luck - sånn er livet. Enten lar man vær å lese eller så skriver man noe som er relatert saken.
Personlig anser jeg dette (mitt) innlegget som lite relevant for saken. Har hatt en lengre diskusjon med "gutta bak forumet" som på død og liv ikke vil fjerne VC-10's off topic eller personfokuserte innlegget på tross av hva forumregler sier - så da vil saken dessverre brette seg ut på denne måten. Beklager til alle som ellers syntes tråden var interessant, jeg har absolutt ingen behov for å dra denne saken ut og ødelegge tråden - men jeg lar ikke noe slik som VC-10 skriver om meg stå "ubesvart"

Og enn så lenge dette innlegget står der, så vil jeg selvsagt besvare det.