Originally posted by LN-RRL
Som Bluejuice skriver, så skjønner jeg ikke hvordan dette blir "lett", men ja ja..
Som learjet skriver, så er det blitt så alt for mye fokus på penger (ja, dette er jo uungåelig, men..), ref. "14. Juni" tråden.
Dette blir som da Man. U. byttet bort fra Sharp som hoved sponsor.. sukk..
Men kommer til å bli spennende dette.. Skal ikke si noe på kompetansen til noen av folkene i NP. Jeg vet det er mange gode folk der, men det ble jo også tatt inn en del "div" personer i start fasen (noe som også selvfølgelig finnes i andre selskaper også), men vet ikke hvor drevene de er på pass og visum regler, og om det kommer noen i retur..
Nei.. Jeg vet ikke jeg. Syntes uansett det er trist for SA, men sånn skjer..
Er vel fullt lovlig det? Og kan jo fint være fast ansatt selv om de får lønna fra et bemanningsselskap og ikke NP?Originally posted by Bluejuice
Men jeg lurer litt på lovligheten med å ikke ha faste ansatte, bare ha folk fra byrå...eller?
Originally posted by Huttetu
Det er vel ca. 50/50 med fast ansatte og vikarer i NP, hvertfall på rampen.
Men hvor står det sikkert at BA kommer til å bli handlet av NP? Vet at de var og så på oss en eller annen dag og var visst nok fornøyd.
Det med BA kompetanse blir nok ikke noe problem, gikk jo greit med Norwegian etter en liten stund. Når alt kommer til alt er jo det eneste man trenger å gjøre å kaste ut bagasjen, kaste inn noe nye bagasje, gjøre det samme med passasjerene , pushe ut skiten - ferdig !![]()
Originally posted by Bluejuice
Men hvor står det sikkert at BA kommer til å bli handlet av NP? Vet at de var og så på oss en eller annen dag og var visst nok fornøyd.
Det med BA kompetanse blir nok ikke noe problem, gikk jo greit med Norwegian etter en liten stund. Når alt kommer til alt er jo det eneste man trenger å gjøre å kaste ut bagasjen, kaste inn noe nye bagasje, gjøre det samme med passasjerene , pushe ut skiten - ferdig !![]()
Hvor lenge har du jobba i flybransjen til å kunne utale deg om dette?
Originally posted by chocks
NP ansatt?
Uttal deg nå, og få en helt annen mening da dere tar over handlinga av BA.
Der er det ikke bare å losse bagasje, laste baggajse, pushe og ferdig... Du får snart lære at Norwegian og BA ikke kan sammenlignes på noen måte!
Originally posted by Bluejuice
BA har sett kun på pris denne gang. Nå må jo BA sende over folk igjen til å lære opp lasting, oppstart, trafikkavdelingen på nytt, men det går seg vel til detta og, eller??? De er noen mill billigere hos NP enn SA, men det er kjekt å ha bemanningsbyrå som bemanner selskapet, da er det billig å drive handlingselskap. Men jeg lurer litt på lovligheten med å ikke ha faste ansatte, bare ha folk fra byrå...eller?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.