Nei, dette er first flight til en av -200ER'ene som ble levert i fjor. Første -300ER står fortsatt i malerhangaren

Det har du rett i - synes den var litt kort, og når jeg kikker nedenfor kanten av skjermen ser jeg jo at det står 2009 også..Nei, dette er first flight til en av -200ER'ene som ble levert i fjor. Første -300ER står fortsatt i malerhangaren![]()
Det der ser ikke ut til å være hos maleren. Det der er nok i hangaren under produksjon
Noen som har peiling på hvilke ruter BA skal bruke disse maskinene?
Så er den femte, og siste i denne omgang, BA 777-300 i lufta
Sjette, ikke femte.
I tillegg ryktes det at med en gang den siste av de 3 maskinene har ankommet så skal de andre 12 maskinene få samme config.First - Refreshed first with seat similar to that on the 787-9’s. Number of seats highly likely to be reduced from the current 14 to just 8, although this is yet to be confirmed.
Club World - Will be fitted with the same seat as the A350’s.
World Traveller Plus - Seat will be the same design as that fitted on the LGW 3 class 777’s, with number of seats possibly being increased from 44 to 52.
World Traveller - 10 across configuration. Seat will be the same as recently fitted on the 3 class 777’s ex LGW.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.