Nytt 2x1 tilbud denne måneden!
Nei. Men jeg er nesten sikker på at miles som blir kjøpt sammen med en award (miles+cash) ikke teller med. Dermed kan man i realiteten kjøpe nærmere 400 000 om man har et ekstremt stort behov.Ikke at jeg tenkte å kjøpe uansett, men la merke til denne:
"Maximum miles to buy during a calendar year: LM150,000"
Kjøpte 150 000 tidligere i år, og får denne nå vist jeg testkjøper.
Er det nytt?
Fikk booka SQ´s direkte, all-biz A340-500 SIN-EWR med LM og cash til den nette kostnad av NOK 6.200 nå, en besparelse på ca. 27.000,- i forhold til publisert pris.![]()
Fikk booka SQ´s direkte, all-biz A340-500 SIN-EWR med LM og cash til den nette kostnad av NOK 6.200 nå, en besparelse på ca. 27.000,- i forhold til publisert pris.![]()
Hvor mye cash og hvor mye poeng (og hva betalte du for poengene)? Grattis btw :up:
Her forventes det tripreport. Har veldig lyst til å ta den ruta selv, men innser at det haster.
Sist jeg sjekka LM var det ledig 19. september + 9. 16. og 28. oktober, men det popper sporadisk opp et enkelt ledig sete på andre datoer og. Har ikke sett et eneste ledig sete i juli eller august siste ukene, det kan tyde på at en ikke skal håpe at det frigis noe kort tid før avgang.
Hvordan er det hvis man kun booker enveisbilletter...? Blir det "dyrere" enn kun å booke en t/r...(for å presisere, ønsker jeg retur fra annen by)..
Og....bøttevis med F-ledig om du kan reise på kort varsel.... også SQ.... The Private room er innen rekkevidde for de som ønsker det(meg f.eks...)![]()
Har ingen konkrete reiseplaner den nærmeste fremtid, men vurderer likevel å kjøpe miles i løpet av august i tilfelle en mulighet skulle dukke opp. Hva er farene? Ytterligere devaluering av programmet?
Har ingen konkrete reiseplaner den nærmeste fremtid, men vurderer likevel å kjøpe miles i løpet av august i tilfelle en mulighet skulle dukke opp. Hva er farene? Ytterligere devaluering av programmet?
Hvor lenge kan poeng stå urørt på kontoen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.