Sist jeg sjekket på lifemiles sine sider var det Ana som fløy F mellom FRA og NRT
Mente selvsagt NRT-HNL!
Sist jeg sjekket på lifemiles sine sider var det Ana som fløy F mellom FRA og NRT
Hei.
Siden man må booke samme klasse gjennom hele flyreisen med lifemiles, så kan det være vanskelig å komme seg ut i verden på first class. Men, vil det være mulig å lage to separate bookinger? F.eks:
Booking 1:
OSL-FRA i C
Booking 2:
FRA - NRT i F
NRT - HNL i F
Booking 3:
HNL - NRT i F
NRT - FRA i F
Booking 4:
FRA - OSL i C
Evt slå sammen Booking 1/4 og 2/3
Noen som har formening om dette?
Aha, det er som du gjettet UAMente selvsagt NRT-HNL!
Hvis poengene er på forskjellige konti har du rett.
Jepp.
Ok. Det var det jeg var redd for.
Takk for svar![]()
Man kan dele ('share') poeng, men til vanlig er prisen meningsløs høy,
De har dog innimellom promo også på det:
http://loyaltylobby.com/2013/10/01/avianca-lifemiles-100-transfer-bonus-buy-miles-at-1-5-cents/
Hvordan er det egentlig med CPM? Ser ut som de har tatt bort fordelen med cash i tillegg så det blir lik pris uansett etter ren grovregning. Har dog ikke finregna på det.
Kjøpte billett her før helga, betalte med cash og poeng som før !
Formulerte meg litt uklart, det jeg egentlig mente var at det så ut som det ble like dyrt med cash + miles som det ble med å kjøpe alle poengene, mens det tidligere i tråden stod at det var billigere med cash+miles. Det så litt sånn ut når jeg grovregna på det.
Ja, enten det, eller den originale planen din, med 2x150 til din egen (nå og ved neste salg). Er nesten sikker på at det ikke lar seg gjøre å få samme PNR med ulike kontoer. Selv om ulike bookinger vil være en ulempe ved irrops hadde jeg likevel foretrukket det fremfor å ha 150 000 stående på konto i flere måneder (f.eks. med tanke på devaluering).Så ved neste salg, må jeg kjøpe på to forskjellige kontoer(hver deres) for så å booke på forskjellige PNR? Finnes det et triks for å få begge på samme PNR med poeng fra 2 kontoer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.