• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Austrian med større fly på OSL!

Herlov

ScanFlyer Gold
Austrian med større fly på OSL!

Moro!

http://www.boarding.no/art.asp?id=17970

Sjeldne flytyper også, selv om Canadair'ene er veldig søte. :up:

Re: Austrian med større fly på OSL!

Veldig hyggelig med JetFokker på OSL. Pluss det er jo morsomt at det går såpass bra for Austrian!

Siden jeg jobber mye med Øst-Europa så er jeg veldig glad for Austrians gode rutenett til perifere byer i regionen, men servicen er slett ikke imponerende tatt prisene i betraktning.

I forrige uke betalte jeg (dvs jobben min) 5 500 kroner for å reise Oslo-København-Wien-Chisninau-Wien-Oslo på økonomi og alt man blir tilbudt er gratis kaffe/vann/sjokolade samt aviser. Maten til salgs var svindyr. Spesielt ille på en lang strekning som Wien-Oslo på 2t 20min.

Jeg har stor forståelse for at lavprisselskaper ikke serverer mat, men når flyselskaper som tar seg godt betalt ikke kan spandere en matbit så synes jeg det er trist. Tror ikke Star Alliance tjener på dette i lengden så lenge de satser på høyest pris og dårligst service.

Ja, vi håper det skal bli orden på servicen igjen, men...
Ser ikke bort ifra at nok en grunn til at det blir Fokker er at CRJ skal ut av flåten sakte, men sikkert. Meg bekjent skal 3 bort i februar.

Er 5.500 for denne strekningen dyrt???

Back