I flysikkerhetens navn - nå vet dere alle at SAS' policy er Steril cockpit under 10.000 fot og dette bør sitte i bakhodet deres hvis dere er så heldige å få sitte foran der. Dette er den mest kritiske fasen av flighten og distraksjoner bør holdes til et minimum.
.. I know .. jeg høres ut som en gretten gammel gubbe ...![]()
Jeg sier dette bare for å snu saken litt, det er ikke ment negativt mot uttalelsen din LN-MOW. Er i bunn og grunn veldig enig i hva du sier. For jeg er overrasket over hvor ofte folk får sitte der framme (evt. hvor bortskjemt forumistene er :colgate: ) og at det enda ikke har kommet en idiot som har satt en stopper for det med den høye raten av tilfeller.... Nesten litt utrolig? Eller er vi søte og snille, alle mann i Norges land?![]()
i mitt tilfelle har jeg aldri spurt om å få komme inn. Jeg har aktivt blitt oppfordret til å sitte framme
Om det hjelper å være høy og blond? Kommer vel an på piloten det.....:lol:
(Strengt tatt har jeg aldri fått inntrykk av det)
Forøvrig føler jeg det er bedre at man blir invitert inn gjennom "en felles interesse for det", enn at man "maser seg inn" (selvfølgelig finnes det en gylden middelvei). Det er muligens bare meg, men det "føles" mye bedre at de har valgt å ha deg der selv enn at man presser seg på to stakkarer i opptil 2 timer bare for at man vil det selv.