SAS skal ha åpnet for slike bookinger igjen på *A. Ring Talinn på 64816099.Noen som vet når man kan få bestilt CT turer igjen?
Jeg har en booking i september som er "halvferdig" og trenger litt endring før avreise...
SAS skal ha åpnet for slike bookinger igjen på *A. Ring Talinn på 64816099.
Ja, det er åpnet igjen nå. Det var skikkelig rally i går, med nesten en times ventetid for å komme igjennom - for EBD-kunder. Det tok generelt også lenger tid enn tidligere å få bekreftet bestillinger og endringer, med mye ventetid underveis i samtalen.
[emoji25] Det er jo ikke gode nyheter. Håper det er midlertidig.Det virker som de har fjernet EBG/D-prioriteten i køen, litt nedtur unektelig.
SAS skal ha åpnet for slike bookinger igjen på *A. Ring Talinn på 64816099.
Takk for svar.
Da må de derimot ha åpnet sent på dagen mandag. Jeg ringte dem rett før jeg skrev denne posten og da var det stengt..
Jeg prøver igjen i dag!
Fikk min forlenget til 31/8 og har brukt den til bestilling neste sommer.
Gjeldende CT med utløp i 2020, har fått forlenget gyldighet til 30. november 2021. man skal booke i år, litt forskjellig hva Tallin og SAS sier, Tallin sier man kan booke innen 31. desember, SAS sier innen 30. nov i år, men man kan bare booke 330 dager fram i tid, og man kan ikke gjøre noen endringer etterat den er booket, og den kan heller ikke avbestilles etterat reisen er booket. Det skal komme en informasjon om denne endringen i reglene, men jeg fikk den på en mail fra SAS idag som svar på dette med mulig forlenget gyldighet av CT.
"Gjeldende CT med utløp i 2020"
JEG MÅTTE ALTSÅ HA BRUKT DEN CT I ÅR, MED RETUR INNEN 15 JAN 2021, NÅ KAN JEG ALTSÅ BRUKE DEN SAMME CT ETT ÅR LENGER, MED VISSE RESTRIKSJONER, ENDRING OG KANSELLERING AV REISE ER IKKE TILLATT.
Verdikupongen din som utløper 31/12 2020 vil bli forlenget til 28/2 2021. Verdikupongen innebærer at du kan bestille en valgfri bonusreise til halve poengprisen. Poengrabatten gjelder for bonusreiser med SAS og Star Alliance for inntil to personer, med forbehold om tilgjengelighet. Vær oppmerksom på at du må gjøre reisebestillingen senest 28/2 2021. Reisetidspunkt kan være senere.