Det kan sikkert være interessant for både Norwegian og andre sellskaper å få feed. Oneworld (tenker på BA og Finnair) er ganske utilgjengelig fra det meste av Norge. BA har vel Bergen i alle fall, men Finnair er vel bare på Oslo.
Ingen BA i Bergen, om du ikke regner med sommeruten til Shetland. (ingen feed den veien akkurat) Finnair har vel også hatt sommerrute, mest for japanerne.
Men Stord har BA til Oslo, da ;-)
Norwegian tygger på USA-rute
Jeg har vanskeligheter å tro at de selv kommer til å fly dit men hadde vært interessant med feed til et amerikansk selskap.
Har MartinL tenkt å sykle naken til OSL hvis dette blir en realitet i løpet av 2009 forresten?
Skulle DY fly til f.eks. New York måtte de vel ha en annen flytype? En B738 av nyeste typen rekker vel ikke så langt? Fuelstop på KEF kanskje?
BF:cool2
Jeg vet at DY har sett på noen 739'er, men disse maskinene er såvidt jeg vet nå tatt av andre operatører ...
Oh oh...KGL!!! :colgate:De kan vel overta leasinga på de A343 som SK skal kvitte seg med?Vel, det hadde vært noe det, A343 med Norwegian livery.
De kan vel overta leasinga på de A343 som SK skal kvitte seg med?Vel, det hadde vært noe det, A343 med Norwegian livery.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.