Hvor raskt har andre fått disse 20K tier-poengene? Bestilte Elite for 14 dager siden, har fått kortet, men ikke poeng enda.
Jeg har ventet over 20 dager på poeng. Så må nok ringe. Men de har så korte åpningstider at jeg får liksom aldri gjort det
Hvor raskt har andre fått disse 20K tier-poengene? Bestilte Elite for 14 dager siden, har fått kortet, men ikke poeng enda.
Samme her...Jeg har ventet over 20 dager på poeng. Så må nok ringe. Men de har så korte åpningstider at jeg får liksom aldri gjort det
Med daglige overføringer av poeng er det jo umulig å holde oversikt om man får riktig antall poeng for omsetningen, var så mye bedre med en månedlig faktura og poengoverføring basert på denne.
Derfor må jeg komme med et lite farevarsel, noen transaksjoner kan man risikere å ikke få poeng for. For meg så var det tilfeldigvis den største transaksjonen siden jeg fikk kortet, ny seng på Bohus. Kjøpet var rett etter nyttår og jeg meldte ifra på telefon for en uke siden om manglende poeng, har fortsatt ikke fått poengene. Kjøpet er heller ikke medregnet i omsetningen mot CT, det var slik jeg oppdaget det også.
Da har også jeg ringt inn på slutten av en fredag. Det skulle ta en uke. De burde ha kommet...Ringte AmEx nå og etterlyste poengene (de 20k grunnpoeng). Jeg oppgraderte i romjulen.
De skulle legge inn en beskjed til rett avdeling så denne kunne se hva som hadde skjedd. Men agenten sa at det nok kom til å ta en stund innen jeg så poengene. Så jeg måtte bare avvente og se.
Så da får jeg avvente og se
Jeg synes appen er helt strålende til å holde oversikt hvor hvor mange poeng man har tjent og hvilke som er overført til Eurobonus.
Tror hovedhensikten med å begrense nedladding av sånne apper er at ellers ville du fått 100 treff når du söker på Amex-app. Du kan enkelt bare ordne en apple-id for valgfritt land og laste ned det du trenger. Jeg gjör det selv mellom US/Norsk. Vet ikke hur det virker på Android.
Hvordan fikser du det? Sliter litt med endel apper pga dette.
Tror hovedhensikten med å begrense nedladding av sånne apper er at ellers ville du fått 100 treff når du söker på Amex-app.
Samme status. Ble lovet i løpet av forrige uke.Er det noen som har fått de 20k grunnpoengene etter å ha etterlyst dem? Bestilte kortet 30/12 og etterlyste points for snart 2 uker siden.
Fortsatt null poeng