SAS med nytt PointEarner-kort

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
SAS EuroBonus World MasterCard tilbyr ny et familiekort kalt PointEarner.

Nyhet! Samle poeng sammen - skaff et familiekort!
Som innehaver av et SAS EuroBonus World MasterCard® kan du nå søke om et PointEarner-kort til din partner. Dermed samler begge poeng på alt fra reiser til hverdagsinnkjøp. Melk og bensin gir flere poeng enn man tror, og vips så sitter dere tilbakelent, hånd i hånd på vei til drømmereisen. Sammen.

Informasjon om PointEarner:
• Poeng på alle kjøp* (kjøp for 100 kr gir 10 Ekstrapoeng).
• Reise- og avbestillingsforsikring.
• MasterCard SecureCode for tryggere kjøp på nettet.
• Tjenesten Mitt kort gir oversikt over dine transaksjoner.
• Årsavgift 95 kr.

6 000 Ekstrapoeng
Søker du innen 1. januar 2013 får du 6 000 Ekstrapoeng. For at tilbudet skal være gyldig må det nye kortet benyttes ved ett kjøp innen 30 dager, samt at årsavgiften må være innbetalt.

Bra opplegg det der egentlig. Tviler dog på at elefanten får igjennom søknaden, men for andre kan det være riktig bra.

Men fortsatt er det mer effektivt med trumf visa familiekort vel. Gratis og gir 14,9 poeng om en overfører til EB ved kampanjer. Usikker på om Shell Mastercard har partnerkort.

Men 6K points er jo allright for 95 kroner og 1 kjøp........

Og jeg forstår at de 6K går til meg og ikke til konemor.

hva da hvis konemor og meg allerede har hver sitt SAS Mastercard? Kan vi ha dette kortet i tillegg kanskje? 2x6000 poeng... ?

Men fortsatt er det mer effektivt med trumf visa familiekort vel. Gratis og gir 14,9 poeng om en overfører til EB ved kampanjer. Usikker på om Shell Mastercard har partnerkort.

Trumf gir 13,89 for å være helt nøyaktig. :)

Shell Mastercard har ikke partner / familiekort (har sjekket med dem), så dette er en god mulighet for å dekke inn hullene der TrumfVisa ikke gir trumf (dagligvarebutikker utenfor Norgesgruppen), iallefall der MasterCard er akseptert.

Hvis flere lurer så fikk jeg i dag svar fra SEB

"Det vil avgjøres her på mandag hvordan vi gjør det.

Forslaget fra kundeservice vil være at vi gjør et uttrekk i januar,
og at poengene da vil synes i din Eurobonusløsning hos SAS
etter 10. februar."

Back