American med nytt livery

Syns dette var en forbedring jeg, om det er noe som ikke er pent - så må det være logoen som er plassert foran "American"-navnet.

Syns det var knalltøft jeg, men så ser jeg 36 NASCAR løp live på tv hver sesong også da :)

ser dere likheter ??

ironisk at den ligner på en andre livery fra en selskap fra Cuba

Attachments

• 150312cuba.jpg
    150312cuba.jpg
    85.3 KB · Views: 1,470
Jeg sliter med å se ironien, den ligner ikke SÅ mye, og i så fall er det ganske mange selskap med lignende logoer...

Jeg liker den nye logoen veldig godt, men synes kanskje at ørnenebbet forsvinner litt i gråfargen på skroget. Sistnevnte ser dessverre heller ikke like reflekterende ut på videoer av de virkelige flyene som de gjør i animasjonene.

Det jeg liker minst er "flagget" på halen. Min holdning er i utgangspunktet at flagg ikke er noe man kødder for mye med, og er derfor ikke veldig begeistret for stiliseringer av det. Det største problemet med det er imidlertid at det er kantete og bryter med de avrundede hjørnene i selve logoen.
Logoen har jo samme form som et halerer, så hvorfor kunne man ikke plassert logoen på bakerste halvdel av det?

Jeg var en stor fan av de gamle fargene til AA, eller rettere sagt fraværet av dem, men jeg innser at de ikke kunne være evig, både av økonomiske og tekniske årsaker.

Det jeg liker minst er "flagget" på halen. Min holdning er i utgangspunktet at flagg ikke er noe man kødder for mye med, og er derfor ikke veldig begeistret for stiliseringer av det.

Og aller mest, med ny livery så er det neppe noe sjanse for at AA åpner ruter til Jalalabad, Islamabad, Baghdad og en håndfull andre steder. ;)

Den lille fargeklatten fremst på flyet kunne jo like godt være Air France sin som AA sin.

Hadde de bare gjort skriften litt mindre, lagt den over vinduene... da hadde det jo lignet på noe kjent.

-A

Ett av Doug Parkers første grep som sjef for AA/US er å spørre de ansatte om de liker den nye American halen eller vil ha tilbake den gamle
1525140_784649354893804_935405664_n.png

http://aviationblog.dallasnews.com/...-decide-whether-to-keep-the-new-aa-tail.html/

Nå har jeg vent meg til det nye .. synes det blir litt kjedelig med AA-halen ... Flaggdesignet er flott når man ser maskinen ute.

Med en så stor flåte kunne de da f. Eks hatt flagget på Boeing flåten og AA på Airbus flåten eller at express flåten beholt AA livery

Tror det var riktig. Synes fargene har vokst siden de kom og vil være dessidert det beste fargeskjema blant de amerikanske selskapene

Mer Amerikansk skal vel man leite lenge etter.
Ellers burde de eller noen andre begynt med Hollywood helter på halen:-P

Enig - det nye designet er mye freshere. Slagordet "New American" hadde vel også blitt ofret om "AA" kom tilbake på halen.

Heldigvis ble AA forkastet. Makan til kjedelig livery skal man lete lenge etter. Det nye med flagget ser faktisk veldig bra ut. :up:

Back