• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

American pusser opp premium kabinene

Someone

Moderator
Medlem
American skal pusse opp premiumkabinene sine på interkontinentale flyvninge. Ut forsvinner gamle First, men deres nye business blir suiteaktig og kalles Flagship Suite. Premium economy blir også ny

Nye 787-9 og A321XLR vil etterhvert bli levert med det, før de starter pusse opp 777-300ER flåten fra slutten av 2024

https://news.aa.com/news/news-detai...utm_medium=email&utm_campaign=Newsroom_Alerts

A Private Premium Experience in the Sky: American Airlines Introduces New Flagship Suite® Seats

Ellers er det lite som tyder på at American tror business og premium economy reiser på longhaul er på vei ned for med det planlagte interiøret går veldig mye av kabinen med til dette

787-9: 51 Flagship Suite® seats and 32 Premium Economy seats
A321XRL: 20 Flagship Suite® seats and 12 Premium Economy seats.
777-300ER: 70 Flagship Suite® seats and 44 Premium Economy seats.
 
Premium Economy er vel veldig lukrativt for flyselskapene. Man forbedrer produktet relativt marginalt, men kan øke prisen med 30-50%(?). Hvis det gjøres på rett måte og med rett antall seter bør dette være et godt business case.
 
Back
Top