American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

De har kommet på min konto, dato 5.oktober
Det samme har 2500 poeng fra Fjorkraft. Om jeg får brukt poengene blir en helt annen sak, og saldoen på trumf skal ikke veksles i bonuspoeng på en stund.

Det er vel september poengene som kom i Oktober....

Hmm.. Jeg får mine poeng samtidig med fakturaen.. Når faktura for oktober kom 31. oktober/1. november kommer også poengene for oktober på konto like etter..

Har snakket med kundeservice nå, det har vært noen problemer med Eurobonus-filen de sender over hver måned, de regnet med at det ville ordne seg om kort tid.

Etterlyste også min CT siden jeg passerte 100K bekreftet på fakturadato 6. oktober. CT blir generert i slutten av påfølgende måned altså 30. november for min del, så jeg må vente ekstra lenge siden fakturadato er noen dager inn i ny måned. Håper det ender med at jeg får brukt den :rolleyes:

Har snakket med kundeservice nå, det har vært noen problemer med Eurobonus-filen de sender over hver måned, de regnet med at det ville ordne seg om kort tid.

Etterlyste også min CT siden jeg passerte 100K bekreftet på fakturadato 6. oktober. CT blir generert i slutten av påfølgende måned altså 30. november for min del, så jeg må vente ekstra lenge siden fakturadato er noen dager inn i ny måned. Håper det ender med at jeg får brukt den :rolleyes:

Håper det er kun problemer da, og ikke "problemer"....

Still missing.........

Last edited:

Da fikk jeg benyttet Companion Ticket. Kan bekrefte det andre har postet tidligere at det ikke var noe problem å booke andre *A selskaper. Har i dag booket tur for to i business til ORD fra OSL via FRA med kun LH og UA materiell. Var aldri noe diskusjon og medarbeideren var svært opplagt og hyggelig. Var litt spent siden jeg ikke hadde funnet noen ledige seter på SAS i de tidsrommene vi kunne reise. Da jeg ga LH og UA flight nr fikk jeg bare ”det skal jeg selvfølgelig ordne” og ”har du ønsker om seter?”

A

Tid for å booke årets CT, har noen hatt noe suksess med open-jaw?

Da fikk jeg benyttet Companion Ticket. Kan bekrefte det andre har postet tidligere at det ikke var noe problem å booke andre *A selskaper. Har i dag booket tur for to i business til ORD fra OSL via FRA med kun LH og UA materiell. Var aldri noe diskusjon og medarbeideren var svært opplagt og hyggelig. Var litt spent siden jeg ikke hadde funnet noen ledige seter på SAS i de tidsrommene vi kunne reise. Da jeg ga LH og UA flight nr fikk jeg bare ”det skal jeg selvfølgelig ordne” og ”har du ønsker om seter?”

A

Kan jeg spørre om hva skatter, avgifter og YQ kom på?

Noen som husker hvilket skjult menyvalg som benyttes ved bestiling av CT? Er på jobb og har ikke brevet fra AmEx med meg. Send det gjerne som PM. Takk :cool:

Noen som husker hvilket skjult menyvalg som benyttes ved bestiling av CT? Er på jobb og har ikke brevet fra AmEx med meg. Send det gjerne som PM. Takk :cool:

Takk til Robbiedeluxe - da har jeg fått hjelpen jeg hadde behov for :)

Da ble CTen for 2013 benyttet. Endte opp med Roma i Himmelspretten. Selv om det er mer value å bruke den på IC i C, så gjalt det det å finne noe som passet. Dessuten koster Roma i slike vårlige langhelger fort >4000kr per person i economy.

Endte opp med OSL-ARN-FCO//FCO-OSL til meget gunstige tider, så alt i alt fornøyd :)

Og jeg registrerer at AmEx poengene fra Oktober fremdeles ikke er kommet inn på min EB konto....

Og jeg registrerer at AmEx poengene fra Oktober fremdeles ikke er kommet inn på min EB konto....

Har fakturaperiode som slutter 18. hver måned, og har allerede fått mine poeng i november

Status
Not open for further replies.
Back