Har vært inne på denne flere ganger nå den første måneden som Amex-bruker. Har ikke savnet veldig mye der egentlig. Nå kom første fakturaen som også la seg i arkivet der så vet ikke helt hva mer jeg skulle ønsket meg i en slik løsning.
Har også brukt den mye og savner heller ikke så mye...Har vært inne på denne flere ganger nå den første måneden som Amex-bruker. Har ikke savnet veldig mye der egentlig. Nå kom første fakturaen som også la seg i arkivet der så vet ikke helt hva mer jeg skulle ønsket meg i en slik løsning.
Har vært inne på denne flere ganger nå den første måneden som Amex-bruker. Har ikke savnet veldig mye der egentlig. Nå kom første fakturaen som også la seg i arkivet der så vet ikke helt hva mer jeg skulle ønsket meg i en slik løsning.
Ville ikke sagt opp kortet du har - reserver deg heller mot å få det nye kortet. Da kan du bruke nåværende kort ut januar, og CT du har opptjent vil være gyldig som normalt.Noen som vet om det vil være dumt av meg å si opp AmEx nå selv om jeg skal reise på en companionticket i desember??
Problem nr to er at Dnb har vel den desidert dårligste nettbanken i dette landet.
31/10 er cut-off, ja:Noen som har fått noe mer info vedrørende Amex? Er det sånn 31/10 er cut-off, så jeg har frem til da til å si opp kortet hvis jeg ikke vil betale årsavgift for det nye kortet?
Da ble beslutningen tatt her, så da blir det å droppe Amex fremover. Mail sendt til kundeservice at jeg ikke ønsker nytt kort
Det står at du må ringe oppgitt nummer.
Fikk ny infomail i går.
"Dersom du ikke ønsker et nytt American Express-kort utstedt direkte fra American Express må du gi oss beskjed på telefon 23 02 10 48 eller e-post amex.support@dnb.no innen 31.oktober 2018."
Jeg ringte også, men stusser på at kortet stoppes etter 31.12 all den tid jeg har betalt ut april 2019.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.