Har vært inne på denne flere ganger nå den første måneden som Amex-bruker. Har ikke savnet veldig mye der egentlig. Nå kom første fakturaen som også la seg i arkivet der så vet ikke helt hva mer jeg skulle ønsket meg i en slik løsning.
Har også brukt den mye og savner heller ikke så mye...Har vært inne på denne flere ganger nå den første måneden som Amex-bruker. Har ikke savnet veldig mye der egentlig. Nå kom første fakturaen som også la seg i arkivet der så vet ikke helt hva mer jeg skulle ønsket meg i en slik løsning.
Har vært inne på denne flere ganger nå den første måneden som Amex-bruker. Har ikke savnet veldig mye der egentlig. Nå kom første fakturaen som også la seg i arkivet der så vet ikke helt hva mer jeg skulle ønsket meg i en slik løsning.
Ville ikke sagt opp kortet du har - reserver deg heller mot å få det nye kortet. Da kan du bruke nåværende kort ut januar, og CT du har opptjent vil være gyldig som normalt.Noen som vet om det vil være dumt av meg å si opp AmEx nå selv om jeg skal reise på en companionticket i desember??
Problem nr to er at Dnb har vel den desidert dårligste nettbanken i dette landet.
31/10 er cut-off, ja:Noen som har fått noe mer info vedrørende Amex? Er det sånn 31/10 er cut-off, så jeg har frem til da til å si opp kortet hvis jeg ikke vil betale årsavgift for det nye kortet?
Da ble beslutningen tatt her, så da blir det å droppe Amex fremover. Mail sendt til kundeservice at jeg ikke ønsker nytt kort
Det står at du må ringe oppgitt nummer.
Fikk ny infomail i går.
"Dersom du ikke ønsker et nytt American Express-kort utstedt direkte fra American Express må du gi oss beskjed på telefon 23 02 10 48 eller e-post amex.support@dnb.no innen 31.oktober 2018."
Jeg ringte også, men stusser på at kortet stoppes etter 31.12 all den tid jeg har betalt ut april 2019.