Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
Hva var din routing inkl layover, og hvor mye betalte du i avgifter?
Skjønner det er interessant å kynne benytte voucheren til mer spennende routinger og turer, og jeg planlegger dette selv dersom jeg får det til.
Samtidig så står det jo svart på hvitt i vilkårene at voucheren kun gjelder SK, ref punkt #13 og #14. Jeg har samtidig ingen problemer med å finne i t/r til NRT i C neste sommer heller, med SK. Når det er sagt, så er SFO umulig å finne noe til, mens EWR går på enkelte datoer.
Så hva er det vi "klager" over egentlig? Saklig ment spørsmål.
Etter å ha lest opp ønskede datoer og flighter (OZ via LHR-ICN), fikk jeg beskjed om at kun SK var tillatt.
Hva var din routing inkl layover, og hvor mye betalte du i avgifter?
Skjønner det er interessant å kynne benytte voucheren til mer spennende routinger og turer, og jeg planlegger dette selv dersom jeg får det til.
Argh! Skulle hatt noe håndfast fra SAS på reglene her, som man kunne henvist til...
Samtidig så står det jo svart på hvitt i vilkårene at voucheren kun gjelder SK, ref punkt #13 og #14. Jeg har samtidig ingen problemer med å finne i t/r til NRT i C neste sommer heller, med SK. Når det er sagt, så er SFO umulig å finne noe til, mens EWR går på enkelte datoer.
Så hva er det vi "klager" over egentlig? Saklig ment spørsmål.

Last edited: